|
کدخبر: 69407

مدیر برگزاری هتلیتی شو در گفت‌وگو با گسترش نیوز مطرح کرد؛

۳ موج بزرگ تبلیغاتی در حوزه هتلداری/ مونسان به شهر آفتاب می‌آید

سبزواری گفت: مقام عالی وزارت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی قرار است مسئولیت افتتاح این رویداد را در روز دوشنبه ۲۹ مهر ماه بر عهده بگیرد.

گسترش نیوز - شمارش معکوس برای برگزاری نمایشگاه بزرگ «هتلیتی شو» آغاز شده است. رویدادی که قرار است آغازگر مسیری تازه در اشتغالزایی، درآمدزایی و ایجاد فضایی مدرن در صنعت هتلداری کشورمان باشد.

sabzavari02.jpg

مدیر برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی خدمات و تجهیزات هتل، مهمان نوازی و خدمات وابسته در آستانه برگزاری این رویداد به گسترش نیوز گفت: برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد تبلیغات گسترده‌ای را در سراسر کشور تدارک دیدیم. در فاز اول کمپین بزرگ هتلیتی شو را با مشارکت گروه هتل‌های پارسیان در استان‌های مختلف راه‌اندازی کردیم که اثر بسیار خوبی داشت.

HOTEL-KERMANSHAH.jpg

hotelity-parsianazadi.jpg

hotelitishow1.jpg

hotelity-evin.jpeg

شاهین سبزواری ادامه داد: با جلب گسترده توجهات از طریق راه‌اندازی کمپین، انتشار اخبار برگزاری نمایشگاه را در رسانه‌های تراز اول کشور آغاز کردیم. در این مسیر خبرگزاری‌های فارس، تسنیم، میزان، مهر، برنا و سایت‌های خبری گسترش نیوز، مشرق نیوز، تیتر شهر، نامه نیوز، صنعت تفریحات و... یکی پس از دیگری اخبار این رویداد را پوشش دادند.

وی در ادامه افزود: در گام سوم نیوز موج عظیم تبلیغات محیطی را در سطح شهر آغاز کردیم. در این رابطه بنر و پوسترهای نمایشگاه هتلداری در بیلبوردهای اصلی شهر و در معرض دید عموم مردم قرار گرفته است.

hoteliti-baner2.jpeg

hoteliti-baner1.jpeg

مدیر نمایشگاه هتلیتی شو تصریح کرد: ما رسالت خود در اطلاع رسانی حرفه‌ای و گسترده را به خوبی انجام دادیم و امیدوار هستیم ۵ ماه تلاش شبانه روزی ما در این زمینه در نهایت به بازدیدهای هدفمند در طول ۴ روز برگزاری نمایشگاه منجر شود.

سبزواری در پایان اظهارکرد: مژده‌ای که می‌توانم به مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان این رویداد بدهم این است که به امید خدا مقام عالی وزارت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی جناب آقای مونسان قرار است مسئولیت افتتاح این رویداد را در روز دوشنبه ۲۹ مهر ماه بر عهده بگیرد. اطلاعات تکمیلی در این زمینه از طریق پایگاه خبری گسترش نیوز منتشر خواهد شد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها