|
کدخبر: 44175

به بهانه دومین جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی

این رویداد، روزی فقط یک آرزو بود!

دقیقا یک ماه به برپایی دومین جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی زمان باقی مانده است. رویدادی که به گفته عبدالکریم جلالی، مدیر برگزار کننده نمایشگاه‌های بین المللی تنها در حد یک آرزو بود.

عبدالکریم جلالی، مدیر برگزارکننده رویدادهای بین‌المللی در گفت‌وگو با « گسترش نیوز » ضمن ابراز خشنودی از برگزاری جشنواره پوسترهای نمایشگاهی گفت: یکی از آرزوهای دیرین من برگزاری جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی بود اما با توجه به اینکه خودم در حوزه برگزاری نمایشگاه فعال هستم، نمی‌توانم متولی برگزار چنین جشنواره‌ای باشم. به همین دلیل خوشحالم که مجموعه رسانه‌ای بزرگ صمت این مسئولیت را برعهده گرفته و از آنها تشکر می‌کنم.

jashnvareposter-1.jpg

جلالی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه پس از برگزاری جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی، سطح کیفی پوسترهای نمایشگاهی ارتقای قابل‌توجهی پیدا کرده و طراحان پوسترهای منتخب این نمایشگاه به فرصت‌های شغلی بسیار خوبی دست پیدا کرده‌اند، افزود: برگزاری این جشنواره باعث شد، به پوستر اهمیت بیشتری داده شود و در همین راستا بسیاری از هم‌صنفان ما تشویق شده‌اند تا از گرافیست‌های حرفه‌ای و متخصص در طراحی پوستر استفاده کنند.

jalali.jpg

این مدیر برگزارکننده رویدادهای نمایشگاهی با بیان اینکه مجموعه مورد مدیریت وی، امسال نیز در این جشنواره شرکت خواهد کرد، ابرازامیدواری کرد جشنواره پوسترهای نمایشگاهی با قدرت ادامه پیدا کند.

امسال قرار است دومین جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی مانند دوره نخست از ۲ تا ۵ اسفند و در سایت تهران برگزار شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها