|
کدخبر: 293316 سینا ستوده

امضای تفاهمنامه میان نمایشگاه بین المللی تهران و ایران مال

تفاهمنامه نمایشگاه بین المللی تهران و شرکت تجارت ایران مال منعقد شد.

نمایشگاه امضای تفاهمنامه میان نمایشگاه بین المللی تهران و ایران مال

مراسم امضای تفاهمنامه همکاری میان شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران و شرکت تجارت ایران مال امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲) با حضور سید احمدرضا علایی طباطبایی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی تهران و جمشید اقبال پور مدیرعامل شرکت ایران مال برگزار شد.

تفاهمنامه_نمایشگاه

این تفاهمنامه در چه زمینه‌هایی بوده و همکاری چگونه است؟

احمدرضا علایی طباطبایی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه بین‌المللی تهران گفت: این تفاهمنامه یک همکاری بسیار خوبی میان دو مجموعه مهم نمایشگاهی است که باعث رونق صنعت نمایشگاهی می‌شود، به این گونه شرکت‌ها و مجموعه‌هایی که در این صنعت فعالیت دارند می‌توانند همکاری بسیار خوبی در این مجموعه داشته باشند.

وی افزود: این تفاهمنامه اهداف مختلفی را در دستور کار دارد که مهمترین آن به اشتراک گذاشتن رویدادهای نمایشگاهی است. در گذشته شرکت‌ نمایشگاه بین المللی تهران وظیفه برگزاری این رویدادها را برعهده داشت و هم‌اکنون با این تفاهمنامه این وظایف بین شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و شرکت تجاری ایران مال در قالب یک تقویم کاری مشترک تقسیم می‌شود.

طباطبایی گفت: مجموعه ایران مال با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد به عنوان سایت دوم شرکت سهامی نمایشگاه‌ها معرفی می‌شود و در قالب یک همکاری مشترک خدمات دیگر هم اضافه خواهد شد. این تفاهمنامه تازه شروع این همکاری است و ما سعی داریم که مجموعه‌های دیگر مانند سایت‌های مهم نمایشگاهی هم به ما بپیوندند که ما بتوانیم یک تقویم ملی نمایشگاهی داشته باشیم.

ظرفیت‌های ایران مال برای رفع نیازهای نمایشگاه بین المللی

جمشید اقبال پور مدیرعامل شرکت ایران مال گفت: بعد از ماه‌ها گفت و گو و مذاکرات خیلی خوشحالیم که این تفاهمنامه امضا شد. البته مهم‌تر از امضای تفاهمنامه، عملیاتی کردن آن است. مجموعه ایران مال به عنوان یک مجموعه اقتصادی، تجاری، ورزشی، فرهنگی و نمایشگاهی دارای ویژگی‌های خاصی است و می‌تواند در کنار شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران فعالیت موثری داشته باشد.

مدیرعامل شرکت ایران مال گفت: مجموعه ایران مال دارای ۱۵ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی، ورزشگاه و سالن‌ها و مجموعه‌های مختلف می‌تواند کیفیت برگزاری نمایشگاه‌ها را بالا ببرد و نمایشگاه بین‌المللی تهران می‌تواند در کنار شرکت تجاری ایران مال به اهداف اصلی خود برسد. یکی از اهداف ما این است که این نمایشگاه‌ها و فعالیت‌ها نه تنها در ایران بلکه در سطح منطقه هم با کیفیت بین‌المللی برگزار شود. امیدواریم که با امضای این تفاهمنامه بخش‌های مختلف اقتصادی و فرهنگی و... از این فضا استفاده کرده و این تفاهمنامه باب خیر و برکت برای جامعه و صنعت ما باشد.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها