|
کدخبر: 286642 سهیل فرزین

در گفتگوی گسترش نیوز با برگزارکننده نمایشگاهی مطرح شد:

آغاز به کار بزرگترین نمایشگاه گردشگری منطقه از فردا

شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و سی و ششمین نمایشگاه صنایع دستی از فردا ۱۸ بهمن به صورت همزمان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار خواهند کرد.

نمایشگاه آغاز به کار بزرگترین نمایشگاه گردشگری منطقه از فردا

نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران از فردا ۱۸ بهمن ماه به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌ های تهران برگزار خواهد شد. خبرنگار گسترش نیوز پیرامون این موضوع گفتگویی را با ادریس مازندرانی مدیر برگزاری این نمایشگاه ترتیب داده است که در ادامه مطالعه خواهید کرد. با گسترش نیوز همراه باشید.

همه چیز برای برگزاری نمایشگاه گردشگری تهران آماده است

مازندرانی در این گفتگو اظهار داشت: شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و سی و ششمین نمایشگاه صنایع دستی از فردا ۱۸ بهمن به صورت همزمان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار خواهند کرد. این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۶۰ هزار متر مربع میزبان متخصصان، فعالان و علاقه مندان به این حوزه خواهد بود. در بخش صنایع دستی بیش از ۴۰۰ تولیدکننده و در بخش گردشگری نیز ۳۱ استان به اضافه شرکت های توریستی، هتل ها، آژانس ها و فعالان صنعت گردشگری توانمندی کشور در این حوزه را در قالب ۶۰۰ مجموعه در این نمایشگاه عرضه خواهند کرد.

ادریس-مازندرانی

وی افزود: این رویداد نمایشگاهی یکی از بزرگترین اتفاقات در حوزه گردشگری منطقه به شمار می رود. در این دوره از برگزاری نمایشگاه، شاهد حضور کشورهای خارجی به منظور توسعه روابط گردشگری با ایران خواهیم بود. از ۱۴ کشور در نمایشگاه گردشگری تهران حاضر خواهند بود. ۱۴۹ هیئت تجاری نیز در این رویداد حضور خواهند داشت. سفرا و وزرای گردشگری چند کشور نیز در افتتاحیه این نمایشگاه حضور خواهند داشت. همه شرکت های درجه یک کشور از مجموعه های کانون اتوموبیل رانی، آژانس های مسافربری، هتل ها، بانک هایی که با سیستم گردشگری کشور در ارتباط هستند و... نیز در این نمایشگاه حضور بسیار فعالی خواهند داشت.

این برگزارکننده نمایشگاهی در پایان عنوان کرد: از سال ۱۳۹۸،‌ شیوع ویروس کرونا آسیب‌های متعددی را به صنعت گردشگری کشور وارد کرده است. پس از واکسیناسیون گسترده و کنترل شیوع ویروس کرونا این صنعت با رشد نسبتا مطلوبی مواجه شد اما متاسفانه شرایط امروزی کشور موجب شده که دوباره شاهد کاهش عرضه و تقاضا در طرفین گردشگری کشور باشیم. فعالان صنعت گردشگری کشور دست به دست یکدیگر داده اند تا شاید این نمایشگاه آغازی بر پایان تمام مشکلات این صنعت باشد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها