|
کدخبر: 279039

اختصاصی گسترش نیوز؛

آغاز گردهمایی بزرگ فعالان صنعت سنگ کشور در اصفهان

هفدهمین نمایشگاه تخصصی سنگ، معادن، ماشین آلات و صنایع وابسته در اصفهان و در سایت نمایشگاه بین‌المللی این شهر آغاز به کار کرد.

نمایشگاه آغاز گردهمایی بزرگ فعالان صنعت سنگ کشور در اصفهان

این نمایشگاه در فضایی بیش از ۲۴ هزار متر مربع برگزار خواهد شد. از این فضا ۱۶ هزار متر مربع به‌صورت سرپوشیده و ۸ هزار متر مربع از این نمایشگاه به دلیل استقرار کوپ‌های سنگ در اندازه‌های مختلف و تجهیزات مرتبط با صنعت سنگ و ماشین آلات در فضای باز نمایشگاه اصفهان جانمایی شده است.

نمایشگاه صنعت سنگ اصفهان با مشارکت ۱۱ استان از جمله اصفهان، تهران، فارس، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، یزد، قم، البرز، هرمزگان و استان مرکزی و با مشارکت ۱۱۵ شرکت فعال در بخش‌های مختلف برگزار خواهد شد. شرکت‌های حاضر در نمایشگاه صنعت سنگ اصفهان در حوزه‌های استخراج، فرآوری، مواد اولیه، ماشین آلات و تجهیزات، بازرگانی، خدمات فنی و مهندسی و توزیع و فروش در این رویداد نمایشگاهی حاضر خواهند بود.

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های این دوره از نمایشگاه با سایر دوره‌های برگزار شده حضور شرکت‌های ماشین‌آلات فرآوری و استخراج، مشارکت بیشتر حوزه سنگ‌های کوپ و حمایت و همکاری کلیه تشکل‌های تخصصی سنگ در استان اصفهان و سایر استان‌های کشور بوده است. در رویداد نمایشگاه صنعت سنگ اصفهان میزبان نمایندگان کشورهای حاضر در هشتمین اجلاس اکو است؛ نمایندگانی از کشورهای آذربایجان، قزاقستان، پاکستان، تاجیکستان، ازبکستان و ترکیه برای بازدید و آشنایی با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های تولید کنندگان صنعت سنگ و ماشین آلات حضور خواهند یافت.

برگزاری میز سنگ کشور از جمله برنامه‌های جانبی این رویداد است. برای اولین بار و با همکاری اتاق بازرگانی اصفهان، تیمی از دانش‌پژوهان حوزه صادرات سنگ در غرفه‌ای متحدالشکل، به بازرگانان و واحدهای صادراتی خدمات مشاور رایگان خواهند داد. این گروه از دانش‌پژوهان بازارهای هدف را به خوبی برای بازرگانان ترسیم و هزینه‌های جاری اعم از نرخ و میزان فروش و... را برای آنها محاسبه خواهند کرد. همچنین با همکاری اتاق بازرگانی استان و سازمان زمین‌شناسی کشور مدیران و کارشناسان کشورهای عضو اکو از این نمایشگاه بازدید خواهند داشت.

هفدهمین نمایشگاه سنگ، معادن، ماشین آلات و صنایع وابسته از امروز   ۲۴ آبان ماه تا سه روز آینده  در ساعات بازدید ۱۰ تا ۱۸ در محل نمایشگاه اصفهان میزبان حضور بازدیدکنندگان داخلی و خارجی علاقه‌مند به رویدادهای نمایشگاهی خواهد بود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها