|
کدخبر: 269206

اختصاصی گسترش نیوز؛

اولین نمایشگاه ایران ویژند آغاز به کار کرد

نمایشگاه ایران ویژند ۱۴۰۱ افتتاح شد.

نمایشگاه اولین نمایشگاه ایران ویژند آغاز به کار کرد

مراسم افتتاحیه اولین نمایشگاه ایران ویژند ویژه نمایش محصولات برندهای تخصصی در حوزه مد و لباس،  امروز دوم مرداد ماه با حضور علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت،‌ هومن رازدار مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین اللملی ایران و جمعی و از فعالان و متخصصان این حوزه در محل سایت تهران برگزار شد.

این رویداد با تکیه‌بر توانمندی طراحان، تولیدکنندگان و برندها از بخش غیررقابتی یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر، میزبان علاقه‌مندان و فعالان صنایع نساجی و پوشاک در رشته‌های گوناگون خواهد بود.  

جمعی از فعالان حوزه مد و لباس شامل تولیدکنندگان، مدیران مؤسسات تک منظوره و چند منظوره و شرکت ‌های دانش‌ بنیان فعال در حوزه ‌های طراحی پارچه و لباس، محصولات عفاف و حجاب، کیف و کفش، زیورآلات و بسته ‌بندی در این رویداد جدیدترین دستاوردهای خود را در معرض دید عموم قرار داده اند.

حمایت از تولیدکننده ‌ها و برند‌های ایرانی در حوزه پوشاک و استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان و نمایش توانمندی آنها به عنوان اصلی ترین هدف برگزاری این رویداد عنوان شده است.

گفتنی است این رویداد از امروز تا پنج مرداد و از ساعت ۸ الی ۱۵ و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان این حوزه خواهد بود.

ایران-ویژند-۱

ایران-ویژند-3 

ایران-ویژند-4

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها