|
کدخبر: 269184

اختصاصی گسترش نیوز؛

آغاز به کار پنجمین نمایشگاه بین‌ المللی کاغذ و مقوا

پنجمین نمایشگاه بین‌ المللی کاغذ، کارتن، فرآورده ‌های سلولزی و ماشین ‌آلات و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین ‌المللی تهران برگزار آغاز به کار کرد.

نمایشگاه آغاز به کار پنجمین نمایشگاه بین‌ المللی کاغذ و مقوا

مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه بین‌ المللی کاغذ، کارتن، فرآورده ‌های سلولزی و ماشین ‌آلات و صنایع وابسته امروز دوم مرداد با حضور محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت، هومن رازدار مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران و جمعی از فعالان و متخصصان این حوزه در محل سایت تهران برگزار شد.

این رویداد نمایشگاهی با مشارکت  ۱۲۰ شرکت داخلی در سالن های ۴۰ و ۴۴ برگزار خواهد شد.

معرفی آخرین دستاوردهای تولیدی، صنعتی و فناوری شرکت های داخلی،‌ ایجاد فرصت جهت بازاریابی های داخلی و خارجی، بهره مندی از دانش و تجربه شرکت های مختلف در زمینه صنعت کاغذ و بیان فرصت های سرمایه گذاری در این حوزه از مهم ترین اهداف برگزاری این رویداد عنوان شده است.

امکان برقراری ارتباط مستقیم بین عرضه کنندگان و مصرف کنندگان این زمینه و مشاهده کلیه محصولات در فضایی کاملا رقابتی از جمله مزیت های این نمایشگاه شمرده می شود. از دیگر مزایای برگزاری این نمایشگاه حضور انواع شرکت های ارائه دهنده محصولات سلولزی از کشور های خارجی و ایجاد فضای رقابتی بین المللی است.

گفتنی است این رویداد از امروز تا پنج مرداد و از ساعت ۸ الی ۱۵ و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان این حوزه خواهد بود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها