|
کدخبر: 269139

چهارمین نمایشگاه فارمکس خاورمیانه، در مسیر خودکفایی صنعت داروسازی

چهارمین نمایشگاه بین المللی فارمکس خاورمیانه همزمان با روز داروساز و روز پزشک از روز یکم تا چهارم شهریور ماه در مجتمع نمایشگاهی ایران مال به عنوان بزرگترین و مدرنترین مرکز برگزاری رویدادهای کشور برگزار خواهد شد.

با توجه به اینکه سال ۱۴۰۱ توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی" نام‌گذاری شده است، مدیران اجرایی چهارمین دوره نمایشگاه فارمکس در نظر دارند بیش از ۱۰۰ برنامه آموزشی تخصصی متنوع در حوزه صنعت داروسازی ایران در راستای تحقق این شعار و به منظور به روز رسانی و توانمندسازی صنایع دارویی کشور برگزار کنند.

با توجه به اینکه این دوره از نمایشگاه فارمکس با روز داروساز و پزشک همزمان شده است، برگزاری همایش ویژه روز داروساز با حداکثر امتیاز بازآموزی از دیگر برنامه‌های این رویداد بین المللی دارویی به شمار می‌آید. علاوه بر این، برپایی اتاق تکنولوژی، جشنواره Pharmex Awards، برگزاری نشستهای B۲B، نشست‌های انتقال تجربه، برگزاری عصرانه کاری غرفه داران و... از دیگر برنامه‌های جانبی نمایشگاه فارمکس ۲۰۲۲ میباشد که علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی نمایشگاه فارمکس به نشانی Pharmex.me مراجعه نمایند و یا با دبیرخانه نمایشگاه به شماره‌های ۸۸۹۱۵۹۳۳- ۸۸۹۱۵۹۴۲ تماس حاصل کنند.

لازم به ذکر است که در این دوره از رویداد بین المللی فارمکس، تمامی حوزه‌های فعال در تمامی زنجیره تامین صنعت داروسازی ایران مشارکت دارند و فرصت مناسبی برای تبادل دانش فنی و انتقال تجربیات به شمار می‌آید.

نمایشگاه-فارمکس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها