|
کدخبر: 262682 سهیل فرزین

اختصاصی گسترش نیوز:

بزرگترین گردهمایی فعالان صنعت حمل و نقل ریلی خاورمیانه در تهران

نهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته افتتاح شد.

نمایشگاه بزرگترین گردهمایی فعالان صنعت حمل و نقل ریلی خاورمیانه در تهران

نهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته امروز سوم خرداد با حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، میعاد صالحی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، هومن رازدار مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران و جمعی از فعالان و متخصصان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

حمل-نقل-نمایشگاه۱

۸۶ شرکت داخلی در فضایی بالغ بر ۱۲۹۹۰ مترمربع فضای سرپوشیده (ناخالص) و ۶۱۲۰ مترمربع مفید سرپوشیده داخلی آخرین دستاوردها و خدمات خود در زمینه های تولید واگن، شرکت های حمل و نقل و مسافربری ریلی، پیمانکاری ریلی، تولید قطعات و اتصالات ریلی، توزین ریلی، تولید کفشک ترمز قطار، خدمات و تعمیر نگهداری ریلی، سرمایه گذاری در توسعه ریلی، نرم افزارها و سیستم های نظارتی راه آهن، سیستم های فروش بلیت،‌ برنامه نویسی و اتوماسیون ریلی و... را در معرض بازدید عموم قرار داده اند.

گفتنی است این رویداد با رعایت پروتکل های بهداشتی تا ۶ خرداد از ساعت ۹ الی ۱۶ در سالن های ۸ ، ۹، ۱۰ و ۱۱ میزبان متخصصان و فعالان این حوزه خواهد بود. برگزاری چندین کارگاه و نشست تخصصی و آموزشی نیز برخی از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

گفتنی است هیئت  هایی از روسیه، ترکیه، هند، پاکستان و برخی کشورهای حوزه cis نیز در این رویداد حاضر خواهند بود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها