|
کدخبر: 260751

اصفهان میزبان نمایشگاه‌های گل و گیاه و تسهیلات ازدواج می‌شود

نهمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی و ششمین نمایشگاه تخصصی تشریفات و تسهیلات ازدواج، دو نمایشگاهی هستند که به صورت همزمان طی روزهای ۲۸ اردیبهشت تا یکم خردادماه در اصفهان برپا می‌شوند.

نمایشگاه اصفهان میزبان نمایشگاه‌های گل و گیاه و تسهیلات ازدواج می‌شود

این دو نمایشگاه که به صورت مشترک در فضایی بالغ بر ۱۰ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برپا می‌شوند، در مجموع میزبان ۷۰ شرکت از استان‌های مختلف کشور خواهند بود تا به ارائه توانمندی‌ها و جلوه‌های زیبای فعالیت‌های خود برای مخاطبان عمومی و علاقمندان بپردازند.

نهمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی در فضایی بالغ بر چهار هزار مترمربع برپا می‌شود و میزبان ۳۷ شرکت از سه استان اصفهان، تهران و مرکزی خواهد بود. این شرکت‌ها زیباترین گل‌ها، گیاهان، محصولات دارویی گیاهی و همچنین گل‌های آپارتمانی را به نمایش می‌گذارند تا مردم اصفهان در اردیبهشت زیبا، میهمان عطر و بو و رنگ گل‌های جذاب بهاری شوند.

در کنار این نمایشگاه، ششمین نمایشگاه تشریفات و تسهیلات ازدواج برپا می‌شود که میزبان ۳۲ شرکت از استان‌های اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی و قم خواهد بود و شرایطی را فراهم می‌آورد تا این شرکت‌ها محصولات و خدمات خود را در پنج هزار و ۶۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی به نمایش بگذارند.

موسسات تشریفاتی برگزارکننده مراسم و مجالس در این نمایشگاه حضور دارند و همچنین در کنار این موسسات، تولید و عرضه‌کنندگان ملزومات تسهیلات ازدواج شامل لوازم خانگی و آشپزخانه، صنایع چوب و مبلمان، میز نهارخوری، کالای خواب، لوستر و فرش ماشینی به عرضه محصولات خود خواهند پرداخت.

نهمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی و ششمین نمایشگاه تخصصی تشریفات و تسهیلات ازدواج طی روزهای ۲۸ اردیبهشت تا یکم خردادماه ۱۴۰۱ در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت برپا می‌شوند و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۳ تا ۲۰ به بازدید از آنها بپردازند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها