|
کدخبر: 259851

اختصاصی گسترش نیوز:

جامع ترین نمایشگاه نوآوری و فناوری کشور افتتاح شد

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس آغاز به کار کرد.

نمایشگاه جامع ترین نمایشگاه نوآوری و فناوری کشور افتتاح شد

یازدهمین نمایشگاه بین ‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس امروز ۲۰ اردیبهشت با حضور ۴۰۰ استارتاپ و شرکت دانش‌بنیان فعالیت خود را آغاز کرد.  

. در این رویداد شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها، شتابدهنده ها و مراکز نوآوری، سرمایه گذاران و مخترعان به معرفی جدیدترین محصولات و خدمات فناورانه خود به مشتریان و جامعه نوآوری کشور خواهند پرداخت.

این نمایشگاه با هدف توسعه همکاری و مشارکت میان بازیگران کلیدی زیست‌بوم نوآوری و فناوری، جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها و شرکت‌ها و همچنین معرفی فرصت ‌های نوین سرمایه ‌گذاری، شبکه ‌سازی و تولید محتوای آموزشی برگزار شده است. گفتنی است در این نمایشگاه آخرین تغییرات تکنولوژی و نوآوری منطقه ارائه خواهد شد.

ایجاد فضایی برای بحث و بررسی مسائل و مشکلات پیش روی توسعه فناوری در کشور و ارائه راهکارهای جدید برای رشد اقتصاد دیجیتال یکی از اهداف نمایشگاه اینوتکس است و موضوعاتی چون تنظیم‌ گری و فین ‌تک، فضای مجازی و حکمرانی کشور، رقابت در اقتصاد دیجیتال و مواردی از این دست در این نمایشگاه بررسی خواهد شد.

به گزارش گسترش نیوز اینوتکس امسال از کشورهای روسیه، هند، مالزی، قرقیزستان و اندونزی مخاطب دارد و شرکت های حاضر در نمایشگاه استقبال خوبی از این دوره داشته اند. شرکت های حاضر در نمایشگاه در فضایی به مساحت ۵ هزار متر، محصولاتشان را به نمایش می‌گذارند و شرکت های بزرگی هم در این دوره حضور دارند.

نمایشگاه اینوتکس از امروز تا بیست و سوم اردیبهشت ماه از ساعت۱۰ تا ۱۹ در پارک فناوری پردیس واقع در کیلومتر ۲۰ جاده دماوند میزبان علاقه مندان به فناوری‌های نوین است.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها