|
کدخبر: 256671

نقش ویژه نمایشگاه اصفهان در کنفرانس بازسازی سوریه

سومین کنفرانس بازسازی سوریه با عنوان افق‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری در تاریخ ۴ تا ۷ خرداد ماه سال جاری (۲۵ تا ۲۸ می ۲۰۲۲) در شهر دمشق برگزار می‌شود و نمایشگاه بین‌المللی اصفهان به عنوان هماهنگ‌کننده شرکت‌های ایرانی برای حضور در این کنفرانس فعالیت خواهد کرد.

نمایشگاه نقش ویژه نمایشگاه اصفهان در کنفرانس بازسازی سوریه

 سفیر کشور سوریه در جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر ضرورت حضور گسترده شرکت‌ها به ویژه بخش خصوصی ایران در کنفرانس بازسازی سوریه افزود: این کنفرانس فرصت بسیار مناسبی است تا شرکت‌های خصوصی ایرانی در آن با زمینه های جدید و گسترده سرمایه گذاری در سوریه آشنا شوند و سهم قابل توجهی از بازسازی این کشور را به خود اختصاص دهند.

شفیق دیوب با اشاره به قانون جدید سرمایه گذاری کشور سوریه گفت: این قانون با در نظر گرفتن معافیت های گمرکی، تسهیلات، حمایت ها و ضمانت سرمایه گذاری، زمینه حضور سرمایه گذاران را در سوریه تسهیل کرده است.

در همین راستا و با هدف ایجاد بستر مناسب برای معرفی پتانسیل های تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایرانی، شرکت نمایشگاه بین المللی اصفهان برپایی پاویون ملی ایران در هفتمین نمایشگاه بین المللی بازسازی سوریه را در تاریخ ۶ تا ۱۰ مهر ۱۴۰۱ (۲۸ سپتامبر تا ۲ اکتبر ۲۰۲۲) در دستور کار قرار داده است.

نمایشگاه بین‌المللی اصفهان همچنین هماهنگی‌های لازم برای حضور شرکت‌های ایرانی در کنفرانس بازسازی سوریه را نیز انجام خواهد داد.

شرکت‌های متقاضی برای کسب اطلاعات بیشتر و مشارکت در این کنفرانس و نمایشگاه می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۳۱۳۲۶۱۱۶۱۴ و ۰۹۱۲۹۴۷۹۲۶۵ تماس بگیرند.

 

 

ارسال نظر