|
کدخبر: 253341

همزمان با سفر رازدار به روسیه صورت گرفت؛

امضای نخستین تفاهمنامه بین المللی صنعت نمایشگاهی بین ایران و روسیه

نخستین و مهمترین گام بین المللی صنعت نمایشگاهی در دوره جدید با حضور مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ا در روسیه و امضای تفاهمنامه با مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی اکسپوسنتر مسکو، برداشته شد.

تجارت امضای نخستین تفاهمنامه بین المللی صنعت نمایشگاهی بین ایران و روسیه

همزمان با سفر هومن رازدار، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی کشورمان به روسیه و در دیدار با مدیرعامل مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی اکسپوسنتر مسکو ، نخستین تفاهمنامه در حوزه صنعت نمایشگاهی بین ایران و روسیه به امضا رسید تا هر دو کشور بتوانند توانمندی ها و ظرفیت های اقتصادی یکدیگر را بهتر معرفی کنند.

در این دیدار و پس از عقد تفاهمنامه همکاری، الکسی ویالکین مدیرعامل اکسپوسنتر مسکو گفت: براساس این تفاهم‌نامه، از این به بعد شاهد حضور پررنگ شرکت‌های ایرانی در مجموعه اکسپوسنتر روسیه خواهیم بود.

وی با اشاره به دیگر بند‌های این تفاهم‌نامه افزود: همچنین در زمینه سرمایه‌گذاری مشترک و عرضه محصولات دانش‌بنیان و نوآورانه، توافقات خوبی به دست آمد.

هومن رازدار، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران نیز این تفاهمنامه را نخستین و مهمترین تفاهم‌نامه بین شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران و مجموعه اکسپوسنتر مسکو خواند و تاکید کرد: اکسپوسنتر مسکو و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران، مهم‌ترین متولیان نمایشگاهی منطقه هستند.

این مقام مسئول  با اشاره به نقش و اهمیت مجموعه‌های نمایشگاهی دو کشور در معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های متقابل افزود: تبادل و تهاتر فضای نمایشگاهی و همکاری‌های منسجم، مهم‌ترین موضوعات تفاهم شده است که به زودی اجرایی خواهد شد.

 

منبع: روابط عمومی نمایشگاه های بین المللی تهران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها