|
کدخبر: 242123

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پزشکی، آزمایشگاهی و دندانپزشکی در اصفهان

نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در روزهای بیست و هشتم بهمن تا یکم اسفند ۱۴۰۰ میزبان پانزدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، دندانپزشکی و شیمیایی خواهد بود.

نمایشگاه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پزشکی، آزمایشگاهی و دندانپزشکی در اصفهان

این نمایشگاه که با رویکرد و محوریت پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا برگزار می‌شود، شرایطی را فراهم می‌آورد که ۱۲۵ شرکت از استان‌های مختلف کشور، توانمندی‌ها، محصولات، خدمات و پتانسیل‌های خود را به نمایش بگذارند.

این نمایشگاه که با رویکرد کاملاً تخصصی برپا می‌شود، شرکت‌های فعال در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی (مواد شیمیایی آزمایشگاهی، وسایل و دستگاه‌ها، کابینت ویژه برای آزمایشگاه‌ها، شیشه‌های آزمایشگاهی)، وسایل و تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی (دستگاه‌ها و لوازم دندانپزشکی، وسایل بیمارستانی، تجهیزات توانبخشی، مهندسی تجهیزات پزشکی، گازهای طبی، محصولات اپتیکی و...)، محصولات مقابله با بیماری کرونا (تولیدکنندگان الکل و مواد ضدعفونی‌کننده، تولیدکنندگان انواع ماسک، دستکش، گان و...) و تجهیزات اورژانس، آمبولانس و امداد و نجات را گرد هم جمع کرده تا جدیدترین محصولات خود را در معرض بازدید عمومی قرار دهند.

شرکت‌هایی از استان‌های اصفهان، تهران، زنجان، آذربایجان شرقی، اردبیل، گلستان و البرز در پانزدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، دندانپزشکی و شیمیایی اصفهان که بالغ بر ۱۲ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی وسعت دارد حضور یافته‌اند.

حضور برندهای برتر از شش استان کشور، حضور پاویون شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و حضور پاویون فن بازار به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان در نمایشگاه، از جمله ویژگی‌های بارز نمایشگاه امسال به شمار می‌رود.

از جمله برندهای مطرحی که در این نمایشگاه حضور یافته‌اند می‌توان به تجهیزات اوحد، تریتا صنعت بارمان، ساینا تجهیزات سلامت دی، صا ایران، پویندگان راه سلامت، بهیار صنعت سپاهان، سینا حمد آریا، ایفا فراز آوینا، بهتا دارو آفرینش و مهندسی فرا تجهیز سپنتا اشاره کرد.

در کنار این برندها، نمایندگان شرکت‌های خارجی نیز در نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، دندانپزشکی و شیمیایی اصفهان حضور یافته‌اند که از آن جمله می‌توان از سپهر تابان طب (وارد کننده محصولات دندانپزشکی)، آریا سلامت آیریک (واردکننده تجهیزات مصرفی پزشکی)، پارنا شیمی (واردکننده مواد شیمیایی و آزمایشگاهی)، شاهکار درمان جهان (واردات تجهیزات پزشکی)، کامیاب نارون (واردات تجهیزات پزشکی) ، فرصان طب آریا (واردات تجهیزات دندانپزشکی) نام برد.

در کنار این نمایشگاه برنامه‌های جانبی متعددی نیز برپا می‌شود که از آن جمله می‌توان به برگزاری همایش فن بازار منطقه‌ای اصفهان و دانشگاه آزاد واحد اصفهان، همایش ابزارهای نوین صنعت و بررسی آخرین پژوهش‌های انجام شده در صنعت تجهیزات پزشکی و همایش معرفی زخم و روش‌های نوین وکیوم تراپی اشاره کرد.

علاقمندان به بازدید از پانزدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، دندانپزشکی و شیمیایی می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۸ روزهای ۲۸ بهمن تا یکم اسفندماه به نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت مراجعه کنند.

ارسال نظر