|
کدخبر: 232912 سهیل فرزین

برگزارکننده نمایشگاهی در گفتگو با گسترش نیوز مطرح کرد:

رویداد محبوب مهندسان و معماران

جلالی گفت: همه‌ساله بسیاری از مهندسان و معماران منتظر برگزاری رویداد میدکس هستند. بازدید از این نمایشگاه جذابیت خاصی برای فعالان این حوزه دارد.

نمایشگاه رویداد محبوب مهندسان و معماران

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی معماری، دکوراسیون داخلی و خانه مدرن (میدکس) امروز ۲۱ دی ماه با حضور هومن رازدار، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌‌ های بین‌المللی ایران و جمعی از فعالان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد. خبرنگار سرویس نمایشگاه گسترش نیوز پیرامون اهداف و جزییات برگزاری این رویداد گفتگویی را با حامد جلالی، مدیر برگزاری این رویداد ترتیب داده است که در ادامه مطالعه خواهید کرد. با گسترش نیوز همراه باشید.

جلالی در ابتدای این گفتگو اظهار داشت: نمایشگاه میدکس (معماری، دکوراسیون داخلی و خانه مدرن) در حوزه معماری و تکنولوژی های نوین، تجهیزات و تزیینات ساختمان با حضور ۲۰۶ شرکت ایرانی و خارجی در فضایی به وسعت ۲۵هزار مترمربع غیرمفید و حدود ۱۲هزار مترمربع فضای مفید نمایشگاهی برگزار شده است. این رویداد نمایشگاهی با رویکرد معرفی توانمندی‌های داخلی در حوزه محصولات مرتبط با طراحی دکوراسیون و معماری برگزار شد. در نمایشگاه گروه‌های کالایی مانند دفاتر فنی و معماری، شرکت‌های حوزه تولید کفپوش‌ها و دیوارپوش‌ها، کاغذ، پرده، نورپردازی و چراغ‌های تزیینی، تجهیزات باغی و باغبانی، فضاهای سبز، تولیدکنندگان محصولات مرتبط با نمای ساختمان و سایر گروه‌های کالایی مرتبط با این حوزه در این رویداد نمایشگاهی حضور دارند.

عبدالکریم-جلالی-3

جذابیت خاص رویداد میدکس

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خوشبختانه نمایشگاه در مقطعی برگزار شده که تمام تلاش ها در راستا بوده که فقدان رویداد نمایشگاهی در این حوزه برطرف شود. امروزه خوشبختانه به این نقطه رسیده ایم و نمایشگاه میدکس با ارائه توانمندی های این حوزه به مخاطبان به رویدادی شناخته شده و اصطلاحا برند تبدیل شده است. اگر فضای مجازی را رصد کنیم در می‌ابیم که در این حوزه تقریبا بخش قابل توجهی از مهندسان و معماران منتظر زمان برگزاری این رویداد هستند تا از این نمایشگاه بازدید کنند. بازدید از این نمایشگاه جذابیت خاصی برای فعالان این حوزه دارد.

این برگزارکننده نمایشگاهی در ادامه با بیان اینکه میدکس محلی برای ارائه جدیدترین ایده ها در حوزه دکوراسیون و معماری است بیان داشت: این موضوع نشان می دهد که نمایشگاه جایگاه خود را در میان معماران، مهندسان، سازندگان و افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند پیدا کرده و به رویدادی تاثیرگذار در این حوزه تبدیل شده است.

ایجاد فرصت های صادراتی

جلالی در بخش دیگری از صحبت های خود به بیان مشکلات و چالش های موجود در حوزه معماری و دکوراسیون داخلی اشاره کرد و گفت: رکودی که در حوزه ساخت و ساز کشور به وجود آمد تاثیر مخربی در عملکرد فعالان این حوزه بر جای گذاشت. مواد اولیه برخی از تولیدکنندگان این حوزه وارداتی است و افزایش نرخ ارز قیمت مواد اولیه مورد نیاز آنها را به شدت بالا برده است. این موضوع موجب شده تا با افزایش قیمت تمام شده بخشی از مشتریان آنها تحت تاثیر قرار بگیرند.

وی همچنین گفت: ما به دنبال این هستیم که برای فعالان این حوزه فرصت های صادراتی فراهم کنیم. به همین منظور با دعوت از هیئت های تجاری برای بازدید از نمایشگاه درصدد انجام این مهم هستیم. امیدواریم این فرصت ایجاد شود تا بتوانیم هیئت های تجاری بیشتری را برای بازدید از نمایشگاه دعوت کنیم و با حضور گروه های متعدد مخاطب خارجی که خریدار محصولات ما باشند فرصت ناب تجاری برای فعالان این حوزه ایجاد کنیم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها