|
کدخبر: 209337

حضور پررنگ شرکت جنوبگان در سیزدهمین نمایشگاه کشاورزی کرمان

مجموعه جنوبگان با ارائه آخرین توانایی ها و دستاوردهای خود در سیزدهمین نمایشگاه کشاورزی استان کرمان شرکت خواهد کرد.

نمایشگاه حضور پررنگ شرکت جنوبگان در سیزدهمین نمایشگاه کشاورزی کرمان

بخش کشاورزی با داشتن زیر بخش‌ های چهارگانه زراعت، دامپروری، شیلات و جنگلداری یکی از مهمترین بخش‌ های اقتصاد هر کشوری است. متاسفانه این بخش با توجه به اهمیت اقتصادی، اجتماعی و امنیتی فراوانی که دارد به اندازه لازم مورد توجه قرار نگرفته است. کشاورزی در کشور ایران با داشتن ویژگی‌ های بسیار از جمله چهار فصل بودن، توانایی زیادی برای تبدیل شدن به موتور محرکه اقتصاد در چارچوب اقتصاد مقاومتی را دارد. از همین رو برگزاری نمایشگاه های تخصصی حوزه کشاورزی از اهمیت بالایی برخوردار است.

نمایشگاه کشاورزی کرمان یکی از رویدادهای نمایشگاهی بزرگ در کشور است که در یکی از بزرگترین قطب های کشاورزی کشور برگزار خواهد شد.

شرکت جنوبگان نیز به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های تولید کودهای شیمیایی و آلی در کشور در این رویداد بزرگ حاضر خواهد شد و آخرین دستاوردها و ظرفیت های خود را به متخصصان  و فعالان حوزه کشاورزی ایران ارائه خواهد کرد.

این شرکت با بهره گیری از تکنولوژی و ماشین آلات روز دنیا و با اتکا به دانش و توان ملی، توانسته است ضمن کسب عنوان اولین واحد برگزیده ملی در تولید کود از وزارت جهاد کشاورزی، گواهینامه های رعایت حقوق مصرف کننده، واحد نمونه صنعتی استان، ISO ۱۰۰۰۴ (مدیریت رضایت مشتری)، گواهینامه ISO ۹۰۰۱ (مدیریت کیفیت)، گواهینامه ISO ۱۴۰۰۱ (مدیریت زیست محیطی) و گواهینامه ISO ۱۸۰۰۱ (مدیریت ایمنی و بهداشت) را به افتخارات خود اضافه کند.

حضور شرکت جنوبگان در سیزدهمین نمایشگاه کشاورزی کرمان نشان از اهمیت برگزاری این رویداد و تاثیری که برگزاری این نمایشگاه در حوزه کشاورزی کشور و بازاریابی مجموعه های حاضر در این رویداد دارد.

شایان ذکر است که سیزدهمین نمایشگاه کشاورزی کرمان در تاریخ ۲۵ الی ۲۸ آبان ماه در سایت نمایشگاهی این استان برگزار خواهد شد و علاقه مندان، متخصصان و فعلان این حوزه در مدت زمان برگزاری این رویداد از نزدیک در جریان آخرین دستاوردها و ظرفیت های بخش کشاورزی کشور آشنا خواهند شد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها