|
کدخبر: 207880

حضور قدرتمند شرکت ملی شیمی کشاورز در سیزدهمین نمایشگاه کشاورزی کرمان

شرکت ملی شیمی کشاورز با ارائه آخرین دستاوردها و توانایی های خود در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی کرمان شرکت خواهد کرد.

نمایشگاه حضور قدرتمند شرکت ملی شیمی کشاورز در سیزدهمین نمایشگاه کشاورزی کرمان

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی، ماشین آلات، نهاده های کشاورزی، ادوات و ماشین آلات، تجهیزات گلخانه ای و سیستم های آبیاری کرمان از تاریخ ۲۵تا ۲۸آبان ماه در این استان برگزار خواهد شد.

شرکت های متعددی در حوزه های مختلف مانند تجهیزات نوین آبیاری و گلخانه ای، تولیدکنندگان کود،‌ سم و بذر، تولیدکنندگان ادوات و ماشین آلات کشاورزی و سایر خدمات فنی و مهندسی که در حوزه کشاورزی قابل ارائه است در این رویداد حاضر شده اند اما یکی از مهمترین مجموعه هایی که در این رویداد شرکت خواهد کرد، شرکت ملی شیمی کشاورز است. این شرکت که یکی از بزرگترین و قدیمی ترین تولید کنندگان انواع سموم دفع آفات نباتی، دامی و خانگی و کودهای شیمیایی در کشور است با آخرین دستاوردها و توانمندی های خود در این رویداد نمایشگاهی شرکت خواهد کرد.

ظرفیت سالانه تولید محصولات این شرکت بالغ بر ۲۴۰۰۰ تن در قالب ۱۱ خط تولیدی شامل انواع قارچ کش ها، حشره کش ها، علف کش ها، کنه کش ها، سموم دامی، طعمه، سموم خانگی، روغن ولک و کودهای پودری و مایع است.

این شرکت به دلیل به کارگیری فناوری های پیشرفته تولیدی و رعایت استانداردهای بین المللی دارای محصولات با کیفیت بسیار بالایی بوده و در بیش از ۳۰ سال فعالیت، نام تجاری بسیار خوش نامی را در بین کشاورزان و دامداران ایجاد کرده است.

حضور این شرکت در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی، ماشین آلات، نهاده های کشاورزی، ادوات و ماشین آلات، تجهیزات گلخانه ای و سیستم های آبیاری کرمان نشان از اهمیت برگزاری این رویداد مهم در حوزه کشاورزی کشور و تاثیر برگزاری آن بر بازار مشارکت کنندگان این نمایشگاه دارد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها