|
کدخبر: 208071

اختصاصی گسترش نیوز:

طلسم برگزاری نمایشگاه در شهر آفتاب شکست

نخستین نمایشگاه صنعت پوشاک در محل دائمی نمایشگاه های شهر آفتاب افتتاح شد.

نمایشگاه طلسم برگزاری نمایشگاه در شهر آفتاب شکست

اولین نمایشگاه بین المللی و تخصصی زنجیره ارزش پوشاک، طراحی، مد، لباس و صنایع وابسته (تهران مدکس) امروز سه شنبه ۲۰ مهر ماه با حضور مهدی صادقی نیارکی، معاون امور صنایع وزیر صمت، سعید ممبینی، رئیس اتاق اصناف ایران، ابوالقاسم شیرازی رییس اتحادیه پوشاک و محمدرئوف قادری مدیر سایت نمایشگاهی شهر آفتاب در محل دائمی نمایشگاه های شهر آفتاب افتتاح شد.

این نمایشگاه پس از کش و قوس های فراوان میان اتحادیه پوشاک و وزارت صمت بالاخره برگزار شد. سایت نمایشگاهی شهر آفتاب نیز پس از شیوع کرونا تا کنون میزبان هیچ رویدادی نبود. از این رو برگزاری این رویداد هم طلسم برگزاری رویداد در این سایت نمایشگاهی را شکست و از طرفی خواسته چندین و چند ساله تولیدکنندگان حوزه پوشاک کشور را برآورده کرد.

 این رویداد با اهداف آشنایی و پیوند بیشتر واحد‌های خرده فروش با مجموعه تولیدکنندگان توانمند پوشاک و مشاغل خانگی،‌ ارائه آخرین توانمندی‌ها و فناوری‌های پیشرفته در زنجیره ارزش صنعت پوشاک، مد، طراحی، ماشین آلات و تجهیزات ایرانی و صادرات محصولات تولید ایران با کیفیت و استاندارد‌های روز دنیا فعالیت خود را آغاز کرده است.

این رویداد تخصصی از امروز با حضور ۱۰۰ تولیدکننده برتر، ۱۰ برند معروف حوزه پوشاک، بیش از ۹۰ تولیدکننده متوسط و کوچک که قابلیت دیده شدن دارند در محل نمایشگاه شهر آفتاب آغاز به کار کرده است. گفتنی است این نمایشگاه فرصتی برای حضور تولیدکنندگان، صاحبان تکنولوژی، برندها و طراحان این صنعت است و می‌تواند محلی برای تبادل دانش و تکنولوژی میان صاحبان این صنف و صنعت باشد.

به گزارش گسترش نیوز؛ این رویداد به صورت تخصصی برگزار خواهد شد و در این نمایشگاه عرضه، خرید و فروشی انجام نخواهد شد و این نمایشگاه به عنوان عامل معرفی این برند ها به واحد های صنفی و فروشندگان است.

نویسنده: اختصاصی گسترش نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها