|
کدخبر: 192398

برگزاری اولین نمایشگاه مجازی ایران و عمان + جزییات

رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران از زمان دقیق برگزاری اولین نمایشگاه مجازی مشترک ایران و عمان خبر داد.

نمایشگاه برگزاری اولین نمایشگاه مجازی ایران و عمان + جزییات

محمدرضا طلایی رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران با اشاره به زمان برگزاری نمایشگاه مجازی ایران و عمان اظهار کرد: اولین نمایشگاه مشترک مجازی ایران قرار است با همکاری کشور عمان برگزار شود که زمان برگزاری این نمایشگاه از ۷ لغایت ۱۴ شهریور است.

او افزود: زیر ساخت‌های لازم برای برگزاری هرچه دقیق‌تر این نمایشگاه آماده شده است تا علاقه‌مندان در هرجای دنیا بتوانند به صورت مجازی در نمایشگاه مجازی ایران و عمان حضور پیدا کنند.

رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران بیان کرد: امیدواریم که شرکت‌های ایرانی و عمانی زیادی در این نمایشگاه حضور پیدا کنند تا عرضه و معرفی محصولات ایرانی به بهترین نحو ممکن صورت گیرد تا با صادرات محصولات ایرانی سهم خود را از واردات کشور عمان افزایش دهیم.

طلایی ادامه داد: تاکنون بیش از ۱۰۰ شرکت ثبت نام کرده‌اند تا محصولات و خدمات خود را در نمایشگاه مشترک ایران و عمان عرضه کنند و با تبلیغ‌هایی که صورت گرفته امید می‌رود که تعداد آن‌ها افزایش پیدا کند.

او در پایان تصریح کرد: ۱۰ شهریور که اواسط برگزاری نمایشگاه نیز به حساب می‌آید، مراسم روز تجارت توسط دو کشور ایران و عمان برگزار خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها