|
کدخبر: 181692

گردهمایی فعالان صنعت ساختمان در نمایشگاه گلستان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان گفت: نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان استان گلستان از ۱ الی ۴ تیرماه با حضور ۴۶ شرکت در محل دائمی نمایشگاه های استان برگزار می شود.

نمایشگاه گردهمایی فعالان صنعت ساختمان در نمایشگاه گلستان

مهرداد یزدی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: برگزاری ۱۷ نمایشگاه با ۳۰ عنوان در استان گلستان مصوب شده اما با توجه به شرایط کرونایی برخی از آنها برگزار نشد. سال گذشته حدود ۸۰۰ میلیون تومان ضرر به این شرکت وارد شد.

وی با اشاره به آغاز نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان از فردا، افزود: این سومین نمایشگاهی است که امسال در استان برگزار می شود. در نمایشگاه صنعت ساختمان ۴۶ شرکت از پنج استان کشور حضور دارند.

یزدی خاطرنشان کرد: به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، تمهیدات لازم از جمله تهویه مناسب هوا، تب سنجی، فاصله اجتماعی و جلوگیری از عدم رعایت کودکان در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان بیان کرد: در نمایشگاه نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان، آخرین تولیدات شرکت ها در زمینه آسانسور، کاشی و سرامیک، بتن، لوله و اتصالات و شیرآلات بهداشتی، میلگرد، بلوک های سبک سقفی، پنجره های UPVC، سیم و کابل برق و غیره به نمایش در آمده است.

وی تصریح کرد: مخاطبان این نمایشگاه اتحادیه ها، شرکت ها، معماران، صاحبان کسب و کار، مهندسین، تولیدکنندگان تجهیزات ساختمانی، دانشجویان و غیره هستند.

یزدی گفت: ۱۵ روز بعد از برگزاری این نمایشگاه، نمایشگاه خانه مدرن در استان برگزار خواهد شد.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر