|
کدخبر: 181387

گردهمایی متخصصان صنعت برق در این نمایشگاه

نوزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق و صنایع وابسته به آن روز پنجشنبه با حضور ۵۰ شرکت از سراسر کشور در محل نمایشگاه بین‌المللی استان کرمانشاه افتتاح شد.

نمایشگاه گردهمایی متخصصان صنعت برق در این نمایشگاه

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی مردم با مدیریت مصرف برق عنوان کرد و افزود: همچنین مردم با ارایه خدمات شرکت تویع نیروی برق از نزدیک آشا می شوند.

«امیدعلی مرآتی» گفت: ۵۰ واحد تولیدی و بازرگانی از استان های کرمانشاه، تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، مرکزی، خراسان رضوی و دیگر استان ها در نوزدهمین نمایشگاه تخصصی، صنعت برق و صنایع وابسته آن حضور دارند.

او اظهار داشت: این نمایشگاه از امروز پنجشنبه سوم تا عصر روز جمعه چهارم تیر ماه آماده بازدید علاقه مندان به صنعت برق است.

شرکت توزیع برق استان کرمانشاه ۱۱ هزار و ۷۵۸ کیلومتر شبکه هوایی، ۱۷ هزار و ۹۶۸ ترانس با تولید ۲ هزار و ۱۵۳ مگاوات شبکه توزیع، ۲۶۹ فید عمومی و ۳۱ فید تخصصی دارد.

کرمانشاه با داشتن ۲۵ هزار کیلومتر مربع وسعت و ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق؛ ۷۸۵ هزار مشترک برق دارد که ۸۳ درصد از آنها، یعنی ۶۵۲ هزار مشترک خانگی هستند که نشان از ضعف صنعت در این استان دارد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۱۴ شهرستان، ۲ هزار و ۵۹۵ روستا، ۳۴ شهر و ۳۷۱ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها