|
کدخبر: 171992

گسترش نیوز گزارش می‌دهد:

جزییات جدید از پنجمین نمایشگاه معدن کرمان

بردیا امیرتیموری از برگزای پنجمین نمایشگاه معدن کرمان در تاریخ دوازدهم تا پانزدهم تیرماه ۱۴۰۰ خبر داد.

معدن جزییات جدید از پنجمین نمایشگاه معدن کرمان

بردیا امیرتیموری مدیر برگزاری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی معدن کرمان از برگزاری پنجمین دوره این رویداد در تاریخ دوازدهم تا پانزدهم تیرماه ۱۴۰۰ خبر داد وگفت: این نمایشگاه تخصصی‌ترین نمایشگاه معدنی کشور است که در حوزه فرآوری فلزات آهنی و غیرآهنی برگزار می‌شود و چنین نمایشگاهی در حوزه فرآوری در کشور و منطقه وجود ندارد و برگزاری این نمایشگاه در غنی ترین استان ایران از نظر میزان ذخایر معدنی بر اهمیت آن افزوده است.

امیرتیموری

 برگزاری در فضای ۱۰ هزار مترمربعی

امیرتیموری در ارتباط با فضای برگزاری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی تجهیزات وابسته ، نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات معدنی و راهسازی گفت: امیدواریم امسال نیز با توجه به فضای ۱۰ هزار مترمربعی که سال گذشته داشته‌ایم بتوانیم این نمایشگاه را به خوبی برگزار کنیم.

 وی درباره میزان استقبال از این نمایشگاه اظهار کرد: استقبال شرکت های مهم داخلی و نمایندگان شرکت های خارجی به حدی بوده است کلیه متراژی که فضای مسقف وجود داشته است رزرو شده و در حال رایزنی هستیم تا با برپایی چادر نمایشگاهی فضای نمایشگاهی موجود را افزایش دهیم تا بتوانیم پذیرای تمامی علاقه مندان به حضور در این رویداد مهم باشیم البته افزایش فضای نمایشگاهی تنها در شرایطی انجام خواهد شد که از کیفیت برگزاری کاسته نشود.

وی یاد آور شد: این نمایشگاه بین‌الملی و ملی با نام استان کرمان به عنوان یک رویداد مهم در تقویم نمایشگاهی دنیا به ثبت رسیده و امیدواریم با رفع شدن تحریم های ظالمانه زمینه حضور پر رنگ تر شرکت های مطرح خارجی در این رویداد فراهم شود.

 امیرتیموری ادامه داد: پتانسیل های استان کرمان در بحث معدنی می‌تواند این رویداد را به اثرگذارترین روایداد نمایشگاهی ایران و خاورمیانه تبدیل کند و این مهم می‌تواند با تمرکز بر نام کرمان به عنوان محل برگزاری به ثمر بنشیند.

مدیر برگزاری این نمایشگاه گفت: امیدواریم این دوره از نمایشگاه در سطح کیفی متفاوتی برگزار شود و برای بهبود کیفی محل و شرایط زیرساختی برگزاری نهایت تلاش خود را به کار گرفته ایم.

 حضور شرکت‌های بزرگ در این نمایشگاه

مدیر برگزارکننده این نمایشگاه با اشاره به حضور شرکت‌های بزرگ و پرقدرت در این دوره از برگزاری نمایشگاه گفت: شرکت‌هایی از جمله شرکت ملی مس ایران، مجتمع صنعتی و معدنی گل‌گهر، شرکت سنگ آهن گهرزمین از جمله شرکت‌هایی هستند که در این دوره از نمایشگاه حضور جدی خواهند داشت. امیدوارم با توسعه فضای نمایشگاهی به صورت سازه استاندارد چادری بتوانیم میزبان بخش دیگری از شرکت های مهم متقاضی باشیم.با توجه به فضای موجود تا کنون حضور بیش از صد شرکت در این نمایشگاه قطعی شده است.

وی در پایان گفت: از تمامی مدیران متخصصین و دست‌اندرکاران حوزه معدن و صنایع معدنی و راهسازی دعوت می‌کنیم تا با حضور در این دوره از نمایشگاه رنج و زحمت و خستگی را از تن ما و مشارکت‌کنندگان دربیاورند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها