|
کدخبر: 170567

اکسپو ۲۰۲۰ محفلی برای دیپلماسی

حسن زمانی با دبیرکل اتحادیه جهانی نمایشگاهها (BIE) و کمیسر ژنرال و مقامات سایر کشورها در نشست جهانی اکسپو ملاقات و مذاکره کرد.

نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ محفلی برای دیپلماسی

حسن زمانی مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران که در راس هیاتی کارشناسی به دبی امارات سفر کرده است، روز سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه در “سمینار هماهنگی با کمیسر ژنرال های پاویون کشور ها در اکسپوی ۲۰۲۰ دبی” شرکت کرده و با دبیرکل اتحادیه جهانی نمایشگاه ها (BIE) و کمیسر ژنرال و مقامات سایر کشورهای حاضر در این نشست ملاقات و گفت و گو کرد.

این نشست با خوش آمد گویی و اظهارات ریم الهاشمی وزیر دولت امارات در همکاری های بین الملی و مدیر عامل اکسپو و همچنین قرائت پیام های خلیفه بن زاید آل نهیان رئیس دولت امارات متحده عربی و محمد بن راشد آل مکتوم حاکم دوبی، توسط نمایندگان ایشان شروع شد و بر تعهد و حمایت همه جانبه مقامات بلند پایه امارات متحده عربی دربرگزاری با شکوه اکسپوی ۲۰۲۰ دوبی تاکید شد.

در خلال برگزاری این نشست، حسن زمانی ملاقات هایی را با کمیسر ژنرال ها و مقامات ذیربط کشور هایی از قبیل فرانسه (پاویون فرانسه در همسایگی پاویون کشورمان است) دانمارک، پاکستان، مالزی، عراق و فیلیپین بعمل آورده و آمادگی خود را جهت همکاری و اجرای برنامه های مشترک، تبادل هیات های تجاری و هماهنگی بازدید و برگزاری نشست های B۲B و هم افزایی پاویون ایران با پاویون کشورهای مورد نظر اعلام کرده که مورد استقبال آنها قرار گرفت.

گفتنی است؛ نحوه برگزاری اکسپو در شرایط شیوع ویروس کرونا¡ زمانبدی عملیاتی اکسپو¡ اعلام برنامه های محتوایی و مسائل امنیتی و نحوه تعامل و انجام برنامه های مشترک پاویون ها و … از اهداف برگزاری این نشست بین المللی در نظر گرفته شده است.

حضور-زمانی-در-نشست-جهانی-اکسپو-1

منبع: روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها