|
کدخبر: 169914

هماهنگی برای برگزاری پرقدرت تلکام ۱۴۰۰

در جلسه ای که روز یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در دفتر مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران برگزار شد هماهنگی های لازم جهت برپایی بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل های نو آورانه (تلکام ۱۴۰۰) انجام شد.

نمایشگاه هماهنگی برای برگزاری پرقدرت تلکام ۱۴۰۰

در این جلسه که با حضور آقایان رستگار و ادیب از روسای سندیکای صنعت مخابرات کشور و حسن زمانی مشاور وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران برگزار شد، طرفین در راستای هم افزایی و حضوری موثر در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل های نو آورانه (تلکام ۱۴۰۰) و همچنین بهبود کیفیت و کمیت مشارکت کنندگان داخلی و خارجی در این نمایشگاه، برگزاری هرچه بهتر و منسجم تر نشست های تجاری و نیز تشکیل کلاس های آموزشی هدفمند مربوطه و دیگر مسایل مرتبط با برگزاری این نمایشگاه به تبادل نظر پرداختند.

زمانی در این جلسه دستوراتی را در خصوص حمایت از این برند ملی به حوزه های نمایشگاهی، اداری، مالی و روابط عمومی صادر کرد. همچنین مقرر شد اعضای شورای سیاست گذاری نمایشگاه مشخص و جلسات شورا به صورت مستمر برگزار شود.

شایان ذکر است، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل های نو آورانه (تلکام ۱۴۰۰) از ۱۸ مهر تا ۲۱ مهر ۱۴۰۰ (برابر با ۱۰ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ایران برگزار خواهد شد.

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها