|
کدخبر: 168384

سایت جدید نمایشگاه قم یک قدم تا افتتاح

استاندار قم گفت: راه دسترسی نمایشگاه بین‌المللی قم تا دو ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

نمایشگاه سایت جدید نمایشگاه قم یک قدم تا افتتاح

بهرام سرمست در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی استان در جمع خبرنگاران با اشاره به پیگیری وضعیت پروژه‌ها در یکشنبه‌های عمرانی اظهار داشت: امروز از چند پروژه عمرانی بازدید به عمل آمد و پرو‌ژه‌هایی که امکان بهره‌برداری در زمان‌بندی مشخص را داشته جهت ارزیابی وضعیت تکمیل آن در این طرح مورد بازدید قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به پروژه مرکز تحقیقات هواشناسی ابراز کرد: این پروژه با پیشرفت بالای ۹۲ درصد، روند تکمیل را می‌پیماید و امید است تا دو ماه آینده بتوانیم این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم، از نظر انشعابات نیز باید دستگاه‌های خدمات رسان، مساعدت لازم را اتخاذ کنند.

استاندار قم خاطرنشان کرد: همچنین در تخصیص اعتبارات برای تکمیل پروژه نیز، پیگیری در سطح ملی و تهران دنبال می‌شود تا به‌عنوان یک مرکز بسیار کارآمد و مؤثر به بهره‌برداری برسانیم.

وی در ادامه با اشاره به بازدید از پروژه راه دسترسی به نمایشگاه بین‌المللی تصریح کرد: این پروژه دارای اهمیت زیادی است، چراکه نمایشگاه ویترین صنعت و تولید در قم به شمار می‌رود و با موقعیت جغرافیایی قم باید به‌طور ویژه موردتوجه قرار بگیرد.

سرمست ادامه داد: راه دسترسی نمایشگاه بین‌المللی قم دو ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد، نمایشگاه دائمی واقع در اتوبان قم تهران، جایگاه مهم و نقش به سزایی در عرضه تولیدات و محصولات و رونق تولید استان دارد و می‌تواند به‌عنوان نمایشگاهی پربازدید قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی و بخش خصوصی این پروژه را تکمیل می‌کنند افزود: یکی از کارهایی که باید موردحمایت قرار می‌گرفت، احداث راه دسترسی نمایشگاه است و طبق قولی که داده‌ایم آن را به بهره‌برداری می‌رسانیم.

استاندار قم یادآور شد: همزمان با راه دسترسی نیز بخش خصوصی در تکمیل پروژه نمایشگاهی تلاش می‌کنند تا در مدت کوتاهی به سرانجام برسد و نمایشگاه بر اساس قول بخش خصوصی یک ماه پس از راه دسترسی به بهره‌برداری می‌رسد.

سایت-جدید-نمایشگاه-قم

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها