|
کدخبر: 159903

گره ۱۴ ساله نمایشگاه کهگیلویه و بویراحمد باز شد

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مأمور ویژه استاندار گره ۱۴ ساله را باز کرد و در آینده نزدیک شاهد احداث نمایشگاه دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد در وزن نمایشگاه بین المللی اصفهان خواهیم بود.

نمایشگاه گره ۱۴ ساله نمایشگاه کهگیلویه و بویراحمد باز شد

در هفته‌های گذشته استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد با مسئولان مختلف کشوری دیدار و گفتگو داشت و در زمینه توسعه استان مذاکرات فشرده‌ای انجام شد.

 معاون اقتصادی استاندار در رأس هیئتی به اتفاق مدیر کل صنعت، معدن و تجارت در دیدار با مسئولان وزارت صمت برای پیگیری این نشست‌ها در تهران با مصوبات ارزشمند خود در آستانه نوروز کام مردم را شیرین کرده است.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص اظهارداشت: در نشستی با مسئولان وزارت صمت، سازمان‌های توسعه‌ای و مسولین، حسن زمانی مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران و چندین بانک کشوری مشکلات برخی پروژه‌های استان با حضور سرمایه گذاران مورد بررسی قرار گرفت.

 سید حشمت الله صمیمی دوست گفت: خوشبختانه نمایشگاه دایمی استان پس از ۱۴ سال تعیین تکلیف شد.

 وی افزود: دراین نشست مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران برای احداث این نمایشگاه بصورت مشارکتی با سرمایه گذاران قبلی استان و یا مستقل در جهت احداث نمایشگاهی در کلاس نمایشگاه اصفهان اعلام آمادگی کرد.

 وی ادامه داد: احداث این نمایشگاه در بحث توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد و بیان معرفی ظرفیت‌های آن می‌تواند نقش بسزایی ایفا کند.

منبع: روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها