|
کدخبر: 165461

اختصاصی گسترش نیوز:

تقویم نمایشگاهی اصفهان و مشهد منتشر شد + دانلود

تقویم نمایشگاهی استان های اصفهان و خراسان رضوی را در این گزارش گردآوری کرده ایم.

نمایشگاه تقویم نمایشگاهی اصفهان و مشهد منتشر شد + دانلود

صنعت نمایشگاهی در اصفهان و مشهد به عنوان دو شهر پرجمعیت و پهناور در سطح کشور از اهمیت خاص و ویژه ای برخوردار است.

شهر مشهد در استان خراسان رضوی دومین شهر پرجمعیت کشور پس از پایتخت است و به جهت دارا بودن دشت های حاصلخیز از جهت دامپروری و صنعت از اهمیت زیادی برخوردار است. شهر مشهد به عنوان صنعتی‌ترین قسمت استان خراسان، بیشترین فعالیت های اقتصادی در بخش کشاورزی، صنایع غذایی، صنایع ساختمانی، نساجی و پوشاک را در خود جای داده است.

استان اصفهان نیز سومین استان پرجمعیت کشور است که به دلیل جاذبه های توریستی و همچنین استقرار صنایع مهمی مانند فولاد و ذوب آهن در آن به یکی از مهمترین شهرهای کشور تبدیل شده است. این شهر به دلیل علت داشتن جاذبه های گردشگری بی نظیر سالانه میزبان خیل عظیمی از توریست ها و گردشگران خارجی است.

از همین رو برگزاری رویدادهای نمایشگاهی و به طور خاص صنعت نمایشگاهی در این شهرها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در همین راستا خبرنگار سرویس نمایشگاه گسترش نیوز تقویم نمایشگاهی این دو شهر را در قالب این گزارش در اختیار فعالان و علاقه مندان این حوزه قرار داده که در ادامه مطالعه خواهید کرد:

مشهد میزبان ۲۱ رویداد تخصصی

سایت نمایشگاهی شهر مشهد در سال جاری میزبان ۲۱ رویداد خواهد بود که چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات صنایع غذایی و بسته بندی و چهاردهمین نمایشگاه بین المللی فلزات، فولاد، متالورژی، قالبسازی، آهنگری، ریخته گری و صنایع نسوز از مهمترین این نمایشگاه ها به حساب می آید.

برای مشاهده و دریافت تقویم نمایشگاهی سال ۱۴۰۰ شهر مشهد اینجا کلیک کنید.

اصفهان میزبان ۳۹ رویداد تخصصی

شرکت نمایشگاه های استان اصفهان نیز برای سال جاری برگزاری ۳۹ رویداد را برنامه ریزی و در دستورکار قرار داده است.

از مهمترین رویدادهای عنوان شده در این تقویم می توان به چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت فلزات گرانبها، طلا و سنگهای قیمتی و همچنین بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی- صادراتی فرش دستباف(Carpex) اشاره کرد.

برای مشاهده و دریافت تقویم نمایشگاهی سال ۱۴۰۰ شهر مشهد اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر