|
کدخبر: 160953 سهیل فرزین

پیشکسوت صنعت نمایشگاهی در گفتگو با گسترش نیوز مطرح کرد:

شرط اعتلای صنعت نمایشگاهی در سال ۱۴۰۰

پارسا گفت: برگزاری تخصصی رویدادها بسیار فرصت مناسبی برای تکامل و رشد صنعت نمایشگاهی است اما به شرطی که غریبه ‌های این حوزه برای این صنعت تصمیم نگیرند.

نمایشگاه شرط اعتلای صنعت نمایشگاهی در سال ۱۴۰۰

با آغاز سال جدید امید ها برای رونق گرفتن صنعت نمایشگاهی و خروج از وضعیت بی ‌سابقه‌ ای که این صنعت مهم در سال ۹۹ تجربه کرد، افزایش یافته است. مدیران سایت نمایشگاهی تهران که یکی از ضلع ‌های اصلی سیاست‌ گذاری این صنعت هستند سال جدید را سال شکوفایی دوباره صنعت نمایشگاهی عنوان کرده ‌اند و برنامه ‌ریزی‌ های مختلفی را برای هر چه بهتر برگزار شدن رویدادها ترتیب داده ‌اند. بیشتر سایت‌ های استانی نیز با توجه به شرایط موجود تقویم نمایشگاهی خود برای سال ۱۴۰۰ را نهایی کرده ‌اند.

اما این پیش بینی‌ ها تا چه حد به واقعیت کنونی صنعت نمایشگاهی نزدیک است؟ خبرنگار گسترش نیوز در همین رابطه با برخی پیشکسوتان و فعالان این حوزه گفت‌ و گو کرده که در ادامه مطالعه خواهید کرد.

پارسا، پیشکسوت صنعت نمایشگاهی در این رابطه اظهارکرد: صنعت نمایشگاهی کشور ما فقط با یک کرونا مواجه نیست. بلکه کروناهای متعدد این صنعت را هدف گرفته‌ اند. اگر دست کرونا های غیر ویروسی از این صنعت کوتاه شود می‌ توان چشم ‌انداز روشنی را برای این صنعت در سال ۱۴۰۰ متصور بود. به عقیده من تا انتخاب یک مدیرعامل توانا و متخصص در حوزه صنعت نمایشگاهی که با آگاهی ‌های اقتصادی و بازرگانی آشنایی داشته باشد، دریای متلاطم صنعت نمایشگاهی به ساحل امن نخواهد رسید.

پارسا

اقدام مناسب مدیرعامل سایت تهران

وی افزود: آقای زمانی، مدیرعامل کنونی شرکت سهامی نمایشگاه ‌ها مدت‌ زمان کوتاهی است که وارد این عرصه شده‌ اند و باید منتظر ماند و عملکرد ایشان را پس از گذشت مدتی بررسی کرد. از طرفی ایشان وقت کافی برای انجام تمام فعالیت ‌های خود نخواهند داشت. چرا که ما انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم و به طور حتم رئیس ‌جمهور بعدی انتصابات متعددی را انجام خواهد داد. ذکر این نکته ضروری است که آقای زمانی در بدو ورود به این حوزه یک اقدام بسیار اساسی انجام دادند.

وی در این خصوص خاطرنشان کرد: متأسفانه مدیریت قبلی شرکت سهامی نمایشگاه ‌ها ۲ انتصاب نابخردانه و نابجا انجام داده بود. آقای زمانی با تیزبینی دو شخصی که شایسته مدیریت حوزه‌ های مربوط به خود بودند را دوباره در سمت ‌های خود ابقا کرد. این دو شخص سالیان سال است که در صنعت نمایشگاهی استخوان خرد کرده‌ اند.

پیشکسوت صنعت نمایشگاهی در پایان با بیان اینکه صنعت نمایشگاهی کشور به افراد دلسوز احتیاج دارد، گفت: برگزاری تخصصی رویدادها بسیار فرصت مناسبی برای تکامل و رشد صنعت نمایشگاهی است اما به شرطی که غریبه ‌های این حوزه برای این صنعت تصمیم نگیرند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها