|
کدخبر: 157969

بازدید معاون وزیر راه و مدیرعامل راه آهن از غرفه فولاد لجستیک

سعید رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران از غرفه فولاد لجستیک در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی بازدید کرد.

نمایشگاه بازدید معاون وزیر راه و مدیرعامل راه آهن از غرفه فولاد لجستیک

دومین روز از برگزاری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی مورخ ۱۴ اسفند ماه۹۹ آقایان سعید رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهور اسلامی ایران ،مهندس جعفری معاون محترم بهره برداری و بازرگانی راه آهن ج.ا.ا ودکتر نوراله بیرانوند معاون تأمین سرمایه و اقتصاد حمل و نقل راه آهن، در غرفه فولاد لجستیک حضور بعمل آوردند.

نمایشگاه+فولاد+لجستیک۱

دکتر قبادی ، مدیر عامل شرکت فولاد لجستیک، ضمن خوش‌آمد گویی به میهمانان اظهار داشت،با بیان اهمیت حمل ونقل ریلی که مورد تأکید ویژه مسئولین کشوری و استانی است، خاطرنشان کرد: از دیرباز همکاری های بسیار تنگاتنگی میان فولاد لجستیک و راه آهن جمهوری اسلامی ایران بوده است وبادر اختیار داشتن ظرفیت ناوگان ریلی شرکت فولاد لجستیک و اشاره به افزایش ظرفیت مواد اولیه فولاد برای ارسال محصولات، با توجه به تبعات حمل ونقل جاده ای، توجه واهتمام لازم را بر توسعه و گسترش حمل ونقل ریلی یک اصل مهم و ضروری دانست.

در ادامه نشست وی با اشاره به موضوع افزایش نرخ حق دسترسی ولکوموتیو شرکت راه آهن که در سال جاری افزایش داشته و متعاقبا باافزایش نرخ هزینه تعمیرات واگن های باری این امر باعث زیان آور شدن شرکتهای ریلی خواهد شد و نرخ حمل و نقل ریلی با حمل و نقل جاده ای برابری خواهد کرد و از مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران درخواست تخفیف در این امر را مطرح نمود.

سعید رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهور اسلامی ایران در این راستا خاطر نشان کرد شرکت راه‌آهن با عزم و اراده در حمایت از شرکت‌هایی ریلی این موضوع را پیگیری خواهد کرد که این امر، باعث بروز مشکلات در شرکتهای ریلی نشود.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها