|
کدخبر: 143919

بازدید رئیس کمیسیون صنایع و معادن از نمایشگاه لوازم خانگی + تصاویر

با وجود محدودیت های کرونایی ، مدیریت و مجموعه کارکنان شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی با رعایت پروتکل های بهداشتی تلاش و زحمات خوبی در برگزاری نمایشگاه های تخصصی و حمایت از صنعت دارند.

نمایشگاه بازدید رئیس کمیسیون صنایع و معادن از نمایشگاه لوازم خانگی + تصاویر

عزت اله اکبری رئیس کمیسیون صنایع و معادن با بازدید از آخرین محصولات و برندهای صنایع لوازم خانگی عرضه شده در یستمین دوره برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی، از نزدیک در جریان مشکلات و دغدغه های تولید کنندگان این حوزه قرار گرفتند.

اکبری۱

 وی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت: شرکت های حاضر در این نمایشگاه نمونه ای ازچهره های با کفایتی هستند که با وجود مشکلات و دغدغه های زیاد با تولید محصولات عالی توانستند از خروج میلیاردها دلار ارز از کشور جلوگیری کنند.

دکتراکبری افزود: باید در حوزه تولید و صادرات یک ساختاری قوی ایجاد کنیم که تولید کنندگان براحتی به بازار های خارجی دسترسی داشته باشند و چرخه تولید و فروش بصورت مستقل سازماندهی شود.

این مقام مسئول با تاکید بر تقویت رویکرد اقتصادی وزارت امورخارجه اظهار کرد: در حوزه بین الملل اگر دیپلماسی قوی اقتصادی فعال نشود ، بخش تولید و صنایع ما جای خود را در بازارهای جهانی پیدا نخواهند کرد.

اکبری۲

وی با اشاره به جایگاه شرکت های استارت آپ محور افزود: باید از علم نوین و دانش بنیان ها در جهت شناساندن کالاهای کشور در عرصه صادرات که موجب رونق تولید می شود استفاده لازم را ببریم.

 رئیس کمیسیون صنایع ومعادن مجلس دربخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به عضویت ایران در سازمان تجارت جهانی ( wto ) گفت: در حال حاضر به عنوان ناظرعضو ( wto ) شدیم که امیدواریم با عضویت قطعی و کامل بخش بزرگی از بازار جهانی بروی ایران باز شود و بتوانیم با استفاده از مقررات سازمان تجارت جهانی ، کیفیت تولید و بازار را ارتقا دهیم.

 

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه ها

ارسال نظر