|
کدخبر: 153642

فراخوان نخستین نمایشگاه مجازی ایران

مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت ارشاد فراخوان نخستین نمایشگاه مجازی ایران را منتشر کرد.

ناشران و رسانه های دیجیتال از امروز تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۷ بهمن ماه میتوانند با مراجعه به نشانی https: //www.saramad.ir با تخفیف ۵۰ درصدی در نخستین نمایشگاه مجازی ایران ثبت نام نمایند.

محمد صادق افراسیابی، معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی (مرکز سابق فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) گفت: نخستین نمایشگاه مجازی اتاق ایران با حمایت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت، صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری توسط اتاق بازرگانی ایران از پنجم اسفندماه به مدت نود روز برگزار خواهد شد.

وی افزود: این نمایشگاه فضایی اختصاصی و مجزا را برای ناشران و رسانه های دیجیتال شامل ناشران و تولید کنندگان محتوا، سامانه ها و سکوهای ارائه دهنده خدمات و استارتاپ ها فراهم کرده است.

افراسیابی گفت: علاقه مندان برای اطلاع از جزئیات برگزاری نمایشگاه می توانند به نشانی https: //iranvirtualexpo.com مراجعه کرده و یا با شماره ۰۹۳۳۹۸۶۵۴۰۱ تماس حاصل نمایند.

وی افزود: در سامانه نمایشگاه ظرفیت های مختلفی برای انعقاد قراردادهای B To B با مؤسسات حاضر در نمایشگاه در نظر گرفته شده است و با توجه به حضور برخی مجامع بین المللی انتظار میرود نخستین نمایشگاه مجازی ایران منجر به توسعه کسب و کارهای کشور در داخل و خارج از کشور بشود.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها