|
کدخبر: 152119

با نخستین پلتفرم نمایشگاه مجازی کشور آشنا شوید

نسل جدید نرم افزار نمایشگاه مجازی با عنوان نمایشگاه مجازی سه بعدی هایتکس با امکان برگزاری نمایشگاه مجازی و همایش آنلاین به روز رسانی شد.

نمایشگاه با نخستین پلتفرم نمایشگاه مجازی کشور آشنا شوید

نسل جدید نرم افزار نمایشگاه مجازی با عنوان نمایشگاه مجازی سه بعدی هایتکس با امکان برگزاری نمایشگاه مجازی و همایش آنلاین به روز رسانی شد. با توجه به مزایای بیشمار نمایشگاه مجازی در کشور و شکوفایی و مورد توجه قرار گرفتن این پلتفرم برگزاری نمایشگاه به صورت آنلاین و مجازی در جهان تیم متخصص و قدرتمند هایتکس به مدیریت آقای مهندس آرش اکبری آشتیانی پس از راه اندازی نسل جدید نمایشگاه مجازی به صورت سه بعدی برای اولین بار در کشور و موفقیت در برگزاری چندین نمایشگاه مجازی سه بعدی از امکانات جدید خود در نرم افزار نمایشگاه مجازی رو نمایی کرد.

نظر به برگزاری متعدد نمایشگاه مجازی به شکل نسل جدید نمایشگاه مجازی سه بعدی و با توجه به نیاز سنجی برگزار کنندگان و بازدید کنندگان امکان برگزاری رویداد آنلاین و همایش مجازی در نرم افزار نمایشگاه مجازی سه بعدی هایتکس اضافه گردید.

هایتکس۱

در نسل جدید نمایشگاه مجازی سه بعدی هایتکس با به کار گیری و استفاده از به روزترین تکنولوژی های موجود در دنیا و رصد لحظه ای آخرین تغییرات و بومی سازی این امکانات به دست متخصصین متبحر تیم هایتکس ، توانسته ایم پلتفرم نمایشگاه مجازی هایتکس را در صدر امکانات و تکنولوژی نگه داریم.

هایتکس اولین پلتفرم نمایشگاه مجازی سه بعدی کشور

نمایشگاه های مجازی سه بعدی با توجه به برتری های فراوانی که نسبت به نمایشگاه های مجازی قبل از خود که اکثرا به شکل سایت های آگهی و فقط نام نمایشگاه مجازی را یدک میکشیدند توانسته همان حس و حال حضور در نمایشگاه های محیطی را زنده کرده و کاربران در این پلتفرم همان احساس را تا درصد بالایی تجربه کنند.

امکانات نمایشگاه مجازی

به تازگی با اضافه شدن امکان تعاملات صوتی و تصویری و برگزاری رویداد آنلاین و یا همایش ها و کارگاه و وبینارهای تخصصی ، تحت پوشش نمایشگاه مجازی تخصصی بین غرفه داران ، بازدید کنندگان و همچنین صاحبان تخصص و کارشناسان مرتبط با موضوع نمایشگاهی میتواند این پلتفرم را به یک نمایشگاه مجازی مدرن و کامل تبدیل گرداند.

یکی دیگر از امکانات که در نرم افزار نمایشگاه مجازی هایتکس به این پلتفرم اضافه شده امکان نمایش لیست غرفه داران شرکت کننده در نمایشگاه مجازی است که کاربران میتوانند جهت بازدید سریع از غرفه ای خاص و مورد نظر خود با کلیک بر روی نام شرکت دسترسی سریع به آن غرفه را دارا بوده و در جلوی آن غرفه در سالن قرار گرفته و به راحتی ایجاد تعامل داشته باشند و با صاحبان غرفه به صورت متنی ، صوتی و حتی تصویری شروع به گفت و گو و تعامل نمایند.

اشاره به این نکته هم میتواند جالب باشد که در صورتیکه کارشناس غرفه در حال صحبت و یا ارتباط با بازدید کننده هست و بازدید کننده دیگری همزمان نیازمند ارتباط گرفتن با کارشناس باشد هر غرفه میتواند تعداد کارشناسان خود را افزایش داده و پاسخگوی سوالات بازدید کنندگان باشد.

 نمایشگاه مجازی جایگزین نمایشگاه محیطی

این پلتفرم میتواند در کنار برگزار کنندگان و سازمان ها و نهادهایی که هرساله اقدام به برگزاری چندین عنوان نمایشگاه محیطی مینمایند قرار گرفته و باعث تعاملات بیشتر بین بازدید کنندگان و غرفه داران قرار گیرد و بازدهی نمایشگاه های محیطی را چندین برابر نماید.

با توجه به سیاست های پیش گرفته شده در نمایشگاه مجازی هایتکس این مجموعه در کنار برگزار کنندگان جهت پوشش دهی نمایشگاه های محیطی نیز میتواند مکمل قدرتمندی جهت بالا بردن تاثیر و بازدهی این نمایشگاه ها شود.

هایتکس۲

در نمایشگاه مجازی برگزارکنندگان و غرفه داران ابزار و امکانات بیشتری نسبت به نمایشگاه محیطی را در دسترس خود دارند، چرا که از ابتدا که بازدید کننده وارد نمایشگاه مجازی سه بعدی میشود و اطلاعات خود را وارد میکند تحت رصد هوش مصنوعی در نمایشگاه مجازی قرار گرفته و زمان حضور در نمایشگاه و تعداد بازدید از غرفه ها و زمان سپری شده در هر سالن و هر غرفه و ابراز علاقه مندی بازدید کننده به غرفه ها مورد آنالیز و بررسی قرار میگیرد و اطلاعات تماما در سامانه ای که به برگزار کنندگان ارائه میشود قابل دسترسی است.

در ضمن خبری از تمامی امکاناتی که یک برگزار کننده در نمایشگاه خود و هر غرفه دار در غرفه خود میبایست از پیش از برگزاری رویداد فیزیکی و حضوری چند روزه خود تهیه و تدارک میدید در نمایشگاه مجازی نیست.

امکاناتی پر هزینه و وقت گیر مانند اجاره فضا و طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی و تهیه و انتقال وسایل داخل غرفه مانند محصولات میز صندلی نمایشگر و... حمل و نقل و طراحی چاپ و توزیع انواع کاتالوگ بروشور کارت ویزیت و حتی اهدای هدایای تبلیغاتی و حقوق پرسنل جهت حضور و جوابگویی در غرفه و کلی هزینه های دیگر که در نمایشگاه محیطی همانطور که میدانید هزینه های بسیار بالایی را بر گردن غرفه داران قرار میدهد.

مزیت های نمایشگاه مجازی نسبت به نمایشگاه های محیطی

البته از مزیت های دیگر نمایشگاه مجازی برای بازدید کنندگان نیز میتوان به دسترسی در هرمکانی به نمایشگاه مجازی و همچنین از طریق گوشی همراه و رایانه شخصی و در هر زمان از شبانه روز بدون ترافیک و شلوغی شهر و بالابودن ترافیک شهری و همچنین آلودگی هوا و از همه مهمتر به دور از بیماریهای اپیدمی مانند کرونا میتواند به بازدید از نمایشگاه مجازی پرداخته و به راحتی با غرفه داران ارتباط بگیرد.

از این مطلب نیز نمیتوان گذشت که نمایشگاه مجازی هایتکس در راستای تلاش و عمل به وظایف اجتماعی خود با طراحی و اجرای این پلتفرم نمایشگاه مجازی با توجه به اینکه استفاده کنندگان و کاربران وب سایت نمایشگاه مجازی هایتکس با توجه به بی نیاز بودن از سفرهای درون شهری و بین شهری و غیر ضروری خود باعث مصرف بهینه سوخت و کاهش آلودگی هوا و کمک به هوای پاک و دارا بودن محیط زیست سالمتر و هوای پاک تر و کاهش ترافیک و کاهش آلودگی های صوتی نموده است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها