|
کدخبر: 152380

رضایت فعالان نمایشگاهی از برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی محور

نشست مشورتی و هماهنگی مجریان نمایشگاه‌های تخصصی محصولات نساجی، ایران پلاست و صنعت با مدیران ارشد شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران برگزار شد.

نمایشگاه رضایت فعالان نمایشگاهی از برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی محور

 در ابتدای جلسه حمیدرضا آملی دبیر ستاد کرونا در صنعت نمایشگاهی و مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ضمن قدردانی از عوامل برگزاری نمایشگاه‌های موفق اخیر که موجب رضایت مجریان، مشارکت‌کنندگان و مقامات کشوری را در پی داشته گفت: شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی این موضوع را ثابت کرد که در کنارصیانت و حفظ سلامتی مردم نمایشگاه‌های تخصصی و صنعتی را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برای بازدید‌کنندگان متخصص با موفقیت و رضایت بالا برگزار کند.

 وی با اشاره به رضایتمندی اهالی صنعت نمایشگاهی در خصوص برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی محور گفت: بر اساس رصد نظرات کارشناسان و فعالان حوزه نمایشگاهی برپایی نمایشگاه‌های تخصصی برای مدعوین و بازدیدکنندگان خاص در دوره جدید که متاثر از ویروس منحوس کرونا هستیم باعث ارتقای کیفی و بهره‌وری بیشتر شده است.

در ادامه این نشست نیز محمد جواد قنبری معاونت امور نمایشگاهی با تاکید بر تقویت فضای کار و تلاش در سایه همدلی اظهار کرد: شرایط کرونایی فعلی خیلی وضعیت مشخص و قابل پیش‌بینی ندارد و ما باید جریان زندگی صنعت نمایشگاهی که زنده و پویا بودن آن در گرو برپایی نمایشگاه‌ها است به خوبی و با همکاری همه فعالان در این صنعت با احساس مسئولیت و ترویج دستور العمل‌های بهداشتی ادامه دهیم.

در این جلسه مجریان نمایشگاه‌های بخش نساجی، ایران پلاست و صنعت از برنامه‌های جانبی و کیفیت برگزاری نمایشگاه‌های پیش رو گزارش جامعی ارائه کردند.

شایان ذکر است در این دوره از نمایشگاه بخش نساجی و پوشاک جشنواره ( عفاف و حجاب ) توسط کار گروه مد و لباس به‌صورت اختصاصی در حوزه مباحث عاشورایی و ترویج پوشش اسلامی در سالن ۵ برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها