|
کدخبر: 132058

فرصتی طلایی برای ورود ایران به بازار کرونایی چین

مقدمات برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی واردات چین در شانگهای فراهم شده و این نمایشگاه بزودی با حضور کشورهای مختلف از جمله جمهوری اسلامی ایران دایر می شود.

نمایشگاه فرصتی طلایی برای ورود ایران به بازار کرونایی چین

محل نمایشگاه هر روز پس از اتمام کار روزانه ضد عفونی می شود به طوری که مرکز پیشگیری و کنترل بیماری های شانگهای خبر داد، همه تاسیسات در محل نمایشگاه، سالن نشست، سرویس بهداشتی و سالن غذاخوری تا دستگیره های درها و شیرآلات ضدعفونی می شود.

«جو ژن یی» از همین مرکز گفت: ضد عفونی محل نمایشگاه هر روز پس از خروج بازدیدکنندگان از محل شروع می شود و تا نیمه شب ادامه می یابد.

به علاوه هر روز در طول برگزاری نمایشگاه بیش از ۱۰۰ داوطلب صلیب سرخ در ۹ درمانگاه نمایشگاه و هر نقطه ضروری دیگر از محل نمایشگاه آماده ارایه خدمات پزشکی و امدادرسانی هستند.

اداره امنیت عمومی شانگ های هم در حالی که در سراسر شهر ۲۰ اداره پلیس مخصوص بررسی مدارک مهاجران وجود دارد، در محل نمایشگاه نیز ایستگاه ویژه ای با همین کار ایجاد کرده است تا در آن جا خدمات مشاوره و تمدید ویزا برای درخواست کنندگان ارایه شود.

شرکت کنندگان خارجی که برای آماده سازی غرفه های خود پیش از گشایش نمایشگاه نیاز به حضور در محل دارند و یا تعدادی که برای مذاکرات پس از نمایشگاه باید در چین بمانند نیز می توانند از همین ایستگاه ها خدمات دریافت می کنند.

به منظور اطمینان از مناسب بودن وسایل نقلیه مورد استفاده در زمان برگزاری نمایشگاه، شهر شانگهای کاروانی متشکل از ۲۵۰۰ خودروی انرژی جدید را برای تردد در مسیرهای اصلی منتهی به محل نمایشگاه اختصاص داده است. به علاوه، در اطراف محل نمایشگاه پارکینگ هایی با ظرفیت کل ۱۵۰۰ اتوبوس و ۱۷۰۰ خودروی سواری آماده شده است.

در زمان برگزاری نمایشگاه ۷۶ رستوران در محل ثابت و ۱۴ رستوران موقت با ظرفیت روزانه ۱۶۰ هزار وعده غذایی در خدمت شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان خواهد بود. به علاوه، وعده صبحانه نیز از طریق رستوران های سیار ارایه می شود. انواع غذاها شامل غذای چینی و غذای غربی در رستوران موجود است.

شهر شانگهای ۱۱۵۱ هتل را برای پذیرایی از مهمانان نمایشگاه اختصاص داده است. همه این هتل ها مجهز به امکانات تشخیص بیماری و ضدعفونی و دیگر تجهیزات مورد نیاز برای پیشگیری از کرونا است. به علاوه، مسافران برای ورود به هتل باید سفرهای گذشته خود را گزارش داده و گواهی سلامت داشته باشند.

سومین دور نمایشگاه بین المللی واردات چین ۵ تا ۱۰ نوامبر سال جاری میلادی /۱۵ تا ۲۰ آبان سال ۱۳۹۹/ در شهر شانگهای برگزار می شود.

جمهوری اسلامی ایران سال گذشته در مجموع در سه بخش پاویون، بخش فرهنگی و گردشگری در مساحت ۳۶ متر و بخش تجاری در مساحت ۱۸۰ متر مربع در این نمایشگاه شرکت کرده بود.

نمایشگاه واردات شانگهای یکی از نمایشگاه های مهم و بزرگ جهان است که می تواند فرصت مناسبی برای عرضه و معرفی کالاها و محصولات تولیدی ایران باشد.

«محمد کشاورز زاده» سفیر ایران در چین در مورد اهمیت این نمایشگاه گفت که سومین نمایشگاه وارادت شانگهای فرصت بی نظیری برای کشورها از جمله ایران برای حضور در بازار چین در شرایط رکود کرونایی است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر