|
کدخبر: 145632

تخفیف ۲۰درصدی به مخاطبان نمایشگاه مجازی کتاب

به گفته مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در بخش داخلی نخستین نمایشگاه کتاب مجازی ۲۰ درصد تخفیف به مخاطبان ارائه می‌شود و به‌زودی ثبت نام بن برای دانشجویان، طلاب و اساتید آغاز می‌شود.

نمایشگاه تخفیف ۲۰درصدی به مخاطبان نمایشگاه مجازی کتاب

امسال کرونا مانع از تحقق بسیاری از امور حتی فعالیت‌های مهم و زیربنایی در کشور شد یا شکل اجرای آن را عوض کرد. نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران هم یکی از آن دست امور فرهنگی بود که به واسطه مخاطبان فراوان و از سویی شیوع گسترده ویروس قرار است از فیزیکی به مجازی تبدیل شده و اول بهمن ماه برگزار شود.

«ایوب دهقانکار» مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در این خصوص اظهار داشت: ما در موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران مقدمات برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را انجام داده بودیم و حتی فراتر از مقدمات هم اقدامات عملیاتی انجام شده بود. در بهمن‌ماه سال گذشته تقریباً وظایف کمیته‌ها تا حدی زیادی روشن شده بود، ثبت‌نام‌ها هم تا حد زیادی پیش رفته بود،‌ مکان برگزاری، برنامه‌های فرهنگی و تمام آن رویدادهایی که ذیل نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شد تا حد زیادی پیش رفته بود. حتی محموله‌های کتاب‌های خارجی متعلق به نمایشگاه سی و سوم وارد و از گمرکات کشور ترخیص شده بود که متاسفانه هم کشور ما و هم دنیا متاثر از شیوع ویروس کرونا شد. خیلی از فعالیت‌ها از جمله فعالیت‌های فرهنگی و بالاخص نمایشگاه کتاب تهران تعطیل شدند.

وی همچنین گفت: ویژگی دیگر این است که ما یک تخفیف نمایشگاهی در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب داریم که هدیه ناشران است. یعنی با همکاری ناشران ما ۲۰ درصد را برای تخفیف نمایشگاهی امسال در نظر گرفتیم.

پس خریدار ضمن اینکه هزینه‌ای صرف آمد و رفت به نمایشگاه ندارد، بلکه با حضور در هر ساعتی از شبانه روز می‌تواند ۲۰ درصد تخفیف نمایشگاهی دریافت کرده و تازه در کنار آن هزینه ارسال هم با یارانه معاونت فرهنگی برای خریدار رایگان است.

دهقانکار افزود: این مسئله از آن نگرانی‌هایی بود که مورد سوال شما بود و عده‌ای صحبت از بایکوت بودجه میلیاردی نمایشگاه کتاب می‌کردند. سوال می‌شد قرار است این بودجه معاونت فرهنگی کجا برود؟ ما این را داریم در جای دیگری هزینه می‌کنیم و اتفاقاً به دست مردم می‌رسانیم. مخاطب کتاب خودش را به سهولت با کمترین امکانات که یک گوشی موبایل یا یک کامپیوتر باشد می‌تواند بخرد و به صورت رایگان با ۲۰ درصد تخفیف کتاب را دریافت کند.

منبع: بلاغ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها