|
کدخبر: 145391

ویترینی بزرگ برای دستاوردهای صنعت چاپ

رئیس اتحادیه چاپخانه داران استان خراسان رضوی معتقد است جلوگیری از برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته بندی به معنای متوقف کردن چرخه ی صنعت است.

نمایشگاه ویترینی بزرگ برای دستاوردهای صنعت چاپ

علی مغانی، رئیس اتحادیه چاپخانه داران استان خراسان رضوی درباره چگونگی برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران گفت: این روزها کل کشور در شرایط ویژه ای به سر می برد. شیوع بیماری کرونا باعث شده است تا حتی جمع شدن یک خانواده کوچک گرد هم با مشکلات زیادی همراه باشد.

وی ادامه داد: در چنین وضعیتی برگزار کردن نمایشگاه بزرگی با مدیریت چندین سالن قطعاً یک شاهکار بزرگ محسوب می شود. بنده از همین جا از شرکت کنندگان و برگزار کنندگان این رویداد تشکر می کنم.

مغانی در ادامه درباره لزوم برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته بندی در شرایط بحرانی بیان داشت: نمی توان زندگی را متوقف کرد. این بیماری حدود ده ماه است که ادامه دارد؛ به همین دلیل بسیاری از کسب و کارها متوقف شده است. جلوگیری از برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته بندی به معنای متوقف کردن چرخه ی صنعت است.

وی افزود: نمی توانیم به بهانه کرونا کارها را متوقف کنیم. روزهای عادی نیز مشکلات خودش را دارد؛ یک روز ممکن است بارانی و سرد باشد و روز دیگر گرم و طاقت فرسا، نمی توانیم به بهانه های مختلف کار را تعطیل کنیم. بیماری کرونا ضربه ی مهلکی بر پیکره ی اقتصاد کشور وارد کرده است ولی انسان به امید زنده است. درست است که در شرایط سخت و ویژه ای به سر می بریم اما رها کردن کارها مانند این است که بگوییم ما قرار است بمیریم برای چه صنعت ایجاد کنیم، کارگر بگیریم و ادامه دهیم.

رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران خراسان رضوی، نمایشگاه چاپ و بسته بندی را یک ویترین بزرگ برای این حوزه دانست و اظهار کرد: بسیاری از مسئولان از اهمیت وجود صنعت چاپ بی اطلاع هستند و هنوز گمان می کنند که صنعت چاپ محدود به چاپ کارت عروسی و عزا است؛ در صورتی که همه ما می دانیم که تمامی صنایع تولیدی به این بخش وابسته هستند.

وی در انتها خاطرنشان کرد: برای شناساندن جایگاه این حوزه، برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته بندی و آوردگاه های مشابه ضروری به نظر می رسد؛ علاوه بر این چنین آوردگاه هایی فضایی هستند برای تعامل و آشنایی فعالان و مشتری های این صنعت، آن‌ها می توانند با بهره گیری از حضور همتایانشان در نمایشگاه به تبادل اطلاعات پرداخته و نیازهای مشتریان خود را برآورده سازند.

منبع: چاپ و نشر آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها