|
کدخبر: 144217

مترو را به نمایشگاه اصفهان برسانید

مدیرعامل شرکت نمایشگاه اصفهان از شورای شهر خواست تا توجه ویژه‌ای به توسعه هر چه بیشتر نمایشگاه و ایحاد زیر ساخت‌های حمل و نقل شهری از جمله مترو برای نمایشگاه داشته باشند، چراکه نیاز است شهر اصفهان به عنوان یک شهر نمایشگاهی با استانداردهای جهانی شناخته شود.

نمایشگاه مترو را به نمایشگاه اصفهان برسانید

علی یارمحمدیان امروز در یکصد و پنجاه و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، درباره فعالیت‌های سال‌های گذشته خود، اظهار کرد: طی سه سال و سه ماه گذشته تلاش کردیم هزینه‌های غیرضروری را در شرکت کاهش دهیم، همچنین بیش از ۱۳۰ عنوان نمایشگاه تخصصی با کیفیت مطلوب و در راستای توسعه کسب و کارهای بخش خصوصی برگزار کردیم.

وی همچنین درباره ساخت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان گفت: در ابتدای فعالیت در نمایشگاه‌ها؛ توقف پروژه و بدهی‌ها موجب مشکلاتی برای شرکت شده بود و ما تلاش کردیم علاوه بر پرداخت بدهی‌ها با انجام قراردادهای متعدد به صورت مدیریت پیمان همزمان زمینه کاهش هزینه‌ها و افزایش سرعت در ساخت پروژه را فراهم کنیم و این همه تلاش و کوشش در شرایطی انجام شد که شرایط اقتصادی تحت تاثیر تحریم، رکود، تورم و شیوع ویروس کرونا قرار گرفت.

 مدیرعامل شرکت نمایشگاه اصفهان درباره جایگاه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در آینده،گفت: درخواست بنده این است اعضای شورای شهر اصفهان همچنان توجه ویژه‌ای به توسعه هر چه بیشتر نمایشگاه و ایجاد زیر ساخت‌های حمل و نقل شهری از جمله مترو برای نمایشگاه داشته باشند، چرا که نیاز است شهر اصفهان به عنوان یک شهر نمایشگاهی با استانداردهای جهانی شناخته شود.

گفتنی است در یکصد و پنجاه و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، توسط اعضای شورای شهر از علی یارمحمدیان، مدیرعامل شرکت نمایشگاه اصفهان تجلیل شد.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها