|
کدخبر: 136678

آخرین جزییات از برگزاری نمایشگاه ایران پلاست

ستاد برگزارکننده چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست اعلام کرد: از هفته اول آذر ماه جاری ثبت‌نام نمایشگاه آنلاین ایران پلاست (نمایشگاه مجازی) آغاز می‌شود.

با ایجاد زیرساخت و بسترسازی‌های لازم، از هفته اول آذر ماه ثبت نام در نمایشگاه آنلاین ایران پلاست آغاز می‌شود. این رویداد نمایشگاهی مهم برای نخستین بار در کشور و ویژه در حوزه پایین دستی صنعت نفت اجرا می‌شود.

از اهداف برگزاری نمایشگاه آنلاین ایران پلاست (مجازی) در چهاردهمین دوره می‌توان به شرایط حاضر تحریم و رفع مشکلات و چالش‌های حضور و مشارکت شرکت‌های خارجی در این رویداد و نیز پیشگیری از شیوع ویروس کووید ۱۹ اشاره کرد.

برپایه این گزارش، ایران پلاست در ادوار گذشته در قالب نمایشگاه‌های مجازی شاهد برپایی فضای استاتیک برای مشارکت‌کنندگان بوده است، اما در چهاردهمین دوره برای نخستین بار با هدف ارتباط دینامیک و پویا میان مشارکت‌کنندگان داخلی و خارجی نمایشگاه آنلاین طراحی و اجرا می‌شود.

از مشخصات نمایشگاه آنلاین چهاردهمین دوره ایران پلاست می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

ایجاد پنل اختصاصی ببرای تمامی غرفه‌گذاران در دو بخش داخلی و خارجی

نمایشگاه آنلاین ایران پلاست به مدت سه هفته دایر خواهد بود. (با توجه به تعطیلات سال نو میلادی)

ثبت نام در نمایشگاه آنلاین الزامی است (از طریق سایت Iranplast.ir)

ثبت نامی اطلاعات مربوط به غرفه‌گذاران، نظیر اطلاعات و مشخصات شرکت مربوطه، آدرس و غیره در پنل اختصاصی با امکان بارگذاری فیلم، عکس

ایجاد ارتباط گفت‌وگو غرفه‌گذاران به صورت ویدئو چت با متقاضیان داخلی و خارجی

ارائه خدمات جانبی، از جمله پنل فرصت‌های سرمایه‌گذاری است. (با هدف گفت‌وگو دو جانبه با متقاضیان سرمایه‌گذاری یا مشارکت شرکت‌های خارجی و داخلی)

ایجاد پنل فرصت شغلی هم برای ارائه‌کنندگان خدمات و هم برای آنها که نیاز به دریافت خدماتی دارند.

گفتنی است، جزییات بیشتری از رویکرد این نمایشگاه و ارائه سایر امکانات آن به‌تدریج از طریق این ستاد و سایت رسمی iranplast.ir منتشر می‌گردد.

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست از ۵ تا ۸ دی ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

منبع: ویکی پلاست

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها