|
کدخبر: 132163

کسب رتبه دوم وب‌ سایت‌های نمایشگاهی توسط گلستان

براساس ارزیابی داده‌های الکسا، وب سایت شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان در رتبه دوم مراکز نمایشگاهی کشور قرار گرفت.

نمایشگاه کسب رتبه دوم وب‌ سایت‌های نمایشگاهی توسط گلستان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان گفت: وب سایت جدید نمایشگاه بین‌المللی استان گلستان پس از رونمایی توسط معاونان وزیر صمت، باگذشت ۱۰ ماه اکنون در جایگاه دوم وب سایت‌های مراکز نمایشگاهی کشور قرار گرفته است.

مهرداد یزدی با اشاره به اقدامات انجام شده در این باره اظهارکرد: پس از نمایشگاه بین‌المللی استان گلستان، مراکز نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان، مشهد، تبریز، کرمان، فارس، ارومیه، مازندران، رشت و همچنین اراک، بوشهر، اهواز، لرستان، قم، یزد و زنجان به ترتیب در رتبه‌های بعدی ارزیابی داده الکسا قرارگرفته‌اند.

وی با اشاره به مزیت‌های عمده وب سایت نمایشگاه گلستان اظهار کرد: وب سایت شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان، رویداد محور بوده و مخاطبان تمامی اطلاعات مورد نیاز در خصوص زمانبندی برگزاری نمایشگاه ها، تقویم، تصاویر برگزاری، دسترسی به خدمات نمایشگاهی و خدمات استان، ثبت نام، درباره رویداد، برگزار کنندگان، زمانبندی ثبت نام تا خروج کالا و همچنین دریافت مجوزهای لازم را در کمترین زمان به‌دست آورند.

مهندس یزدی با اعلام رتبه ارزیابی وب سایت نمایشگاه بین‌المللی استان گلستان افزود: رتبه وب سایت نمایشگاه گلستان پس از ۱۰ ماه رونمایی و فعالیت پیوسته تا مورخ ۱۰ آبان ۱۳۹۹، در بخش بین‌المللی۵۴۸، ۹۵۰ و در میان وب سایت‌های ایرانی ۱۸، ۲۳۶ است و بالاترین میانگین زمان بازدید را با ۰۹: ۴۳ ثانیه در اختیار دارد.

جدول-رتبه‌بندی

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گلستان با بیان اینکه بازدید‌کنندگان وب سایت نمایشگاه می‌توانند به تمامی اطلاعات لازم صنعتی، تجاری، خدماتی، گردشگری، حمل‌ونقلی و سرمایه‌گذاری استان را ارائه کند افزود: در وب سایت نمایشگاه گلستان همچنین اطلاعات تکمیلی در خصوص نقشه‌های سالن و فضای باز، نقشه جانمایی غرفه‌های نمایشگاهی منتشر شده و نیز اطلاعات تکمیلی رویدادهای نمایشگاهی را که شامل تمامی گزارش‌های ویدیویی، تصویری، خبری، قوانین و مقررات، اینفوگرافی نظر سنجی ها، پوسترهای نمایشگاهی و... را در مرکز رسانه آن می‌توانند دریافت نمایند.

وی تصریح کرد: تمامی اطلاعات مشارکت‌کنندگان نمایشگاه‌های تخصصی در دوسال اخیر، نقشه جانمایی هریک از غرفه‌ها و خلاصه اطلاعات تکمیلی از هر رویداد شامل تعداد بازدیدکنندگان، متراژ برگزاری، تعداد مشارکت‌کنندگان و همچنین گزارش‌های ارزیابی نظر سنجی نمایشگاه نیز به صورت دقیق اعلام و با رویکردی شفاف منتشر شده است.

جدول-رتبه‌بندی۱

گفتنی است الکسا یکی از شرکت‌های زیر مجموعه‌ی آمازون به شمار‌‌ می‌رود که کار اصلی آن رنکینگ و رتبه‌بندی وب سایت‌ها است. الکسا متناسب با میزان پهنای باند مصرفی، رتبه وب سایت‌ها را مشخص‌‌ می‌کند. رتبه‌ها از ۱ شروع شده و تا اعدادی حدود ۱۰ میلیون ادامه دارد. در این سایت برعکس پیج رنک، هرچه عدد پایین تر باشد بهتر است. یعنی رتبه هایی که به یک نزدیکترند سایت هایی با میزان بازدید بیشتری هستند. البته ذکر این نکته لازم است که لزوما ترافیک سایت تابعی از تعداد بازدید نیست اما برای به‌دست آوردن یک تقریب معیار خوبی است. الکسا در آوریل سال ۱۹۹۶ کار خود را آغاز کرد و روز به روز دامنه خدمات و فعالیت خود در سطح اینترنت را گسترش داد و امروزه به‌ عنوان یک منبع مفید از داده‌های وبگاه‌های اینترنتی شناخته می‌شود. رتبه الکسا برای صاحبان وب‌سایت‌ها اهمیت زیادی دارد.

رنک الکسا عددی است که این سایت برای رتبه سایت شما نشان می‌دهد؛ که بر اساس ترافیک، نمایش سایت شما در نتایج جست‌وجو و سنجش میزان محبوبیت سایت شما توسط این سایت تخمین زده شده‌است. هر چه این عدد کمتر باشد، نشان از پرترافیک بودن و مقبول‌تر بودن سایت شما در نزد بینندگان دارد.

جهت دسترسی به وب سایت شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان به آدرس زیر بروید:

http: //golestanfair.com

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها