|
کدخبر: 117983

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی عنوان کرد

دستاوردهای نفتی منطقه استان مرکزی

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی، هفته دولت را نقطه عطفی برای پایش دستاوردهای شرکت دانست و به برخی از فعالیتها و اقدامات مهم این منطقه در طول ۸ سال گذشته پرداخت.

نفت و انرژی دستاوردهای نفتی منطقه استان مرکزی

اراک ـ کمال‌آبادی:‌ مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی، هفته دولت را نقطه عطفی برای پایش دستاوردهای شرکت دانست و به برخی از فعالیتها و اقدامات مهم این منطقه در طول ۸  سال گذشته پرداخت.

 به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه استان مرکزی ، سعید جمشیدی گفت: در طول  ۸سال گذشته بهره برداری از جایگاه های استان مرکزی ۲۸درصد رشد نشان می دهد که با این اوصاف تعداد این جایگاه ها تا کنون به ۹۱باب رسیده است.     

مدیر منطقه استان مرکزی

مدیر منطقه استان مرکزی به توسعه جایگاه های CNGهم اشاره داشت و عنوان کرد، از سال ۱۳۹۲تا کنون ۹ باب جایگاه CNG دیگر به بهره برداری رسیده است که در پاکی هوای کلان شهر اراک بدون تاثیر نبوده است .

این مقام مسئول به توزیع میلیونها لیتر بنزین و نفت‌گاز یورو ۴ در سطح استان اشار کرد و توزیع این فراورده‌های با کیفیت بالا را از دستاوردهای سالهای اخیر این شرکت دانست که در بهبود شرایط زیست محیطی استان مرکزی بسیار موثر بوده است.   

وی عملکرد فرهنگی این منطقه را نیز حائز اهمیت دانست و اظهارکرد: در سطح استان مرکزی ۶ باب نمازخانه و سرویسهای بهداشتی بین راهی و ۹۱باب نمازخانه و سرویس بهداشتی کوچک در کنار هر جایگاه وجود دارد که می تواند در ترویج و توسعه فرهنگ نماز و رفاه وآسایش مردم و رعایت حقوق شهروندان موثر باشد .images

جمشیدی یکبار دیگر به طرح رایگان گاز سوز کردن خودرو های عمومی مانند وانت بارها و تاکسی ها اشاره کردو از مردم استان مرکزی خواست با ثبت نام در سامانه www.gcr.niopdc.ir از مزایای آن بهره مند شوند.

در ادامه مدیر منطقه استان مرکزی به الکترونیکی کردن گاز مایع در سطح استان مرکزی نیز گریزی زدو گفت: شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه استان مرکزی از ۲۰مرداد ۱۳۹۹ثبت نام خانوارها ی متقاضی در سامانه http://newtejaratasan.niopdc.ir را آغاز کرده و ابراز امیدواری کرد به منظور ساماندهی و توزیع گاز مایع طرح فوق مورد استقبال مردم قرار گیرد. 

و در پایان مدیر منطقه استان مرکزی افزایش حس مسئولیت اجتماعی در بین کارکنان این شرکت را از دیگر دستاوردهای ۸ ساله گذشته این شرکت دانست و افزود در طول ۸ سال گذشته کارکنان خدوم این منطقه در کنار سیل زدگان استان لرستان، زلزله زدگان کرمانشاه و سرپل ذهاب، مردم سیل زده چابهار و همچنین کودکان و خانواده های مستمند و محروم شهرستان هندودر و سربند از توابع شهرستان شازند بوده اند و با کمک های خود در این کار خداپسندانه آنها را تنها نگذاشته و به این حس خداپسندانه ادامه خواهند داد.      

جمشیدی ضمن تشکر از اصحاب رسانه، تعامل مسئولین و مدیران استانی، تلاش کارکنان خدوم منطقه، رانندگان نفتکش و مالکان و مدیران و کارکنان جایگاه های عرضه سوخت استان مرکزی ، ابراز امیدواری کرد بتوانند در هفته دولت پیش رو در امر سوخت رسانی مطلوب و ارایه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در توسعه برنامه های شرکت گامهای موثری بردارند.

منبع: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه استان مرکزی
خبرنگار: فروغ کمال آبادی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها