|
کدخبر: 310062

هزینه یک شب اقامت در شهر زیبای ماسوله+جدول

هزینه یک شب اقامت در شهر ماسوله بین ۵۰۰ تا ۲میلیون ۵۰۰ هزار تومان متفاوت خواهد بود.

نبض بازار هزینه یک شب اقامت در شهر زیبای ماسوله+جدول

در ۵۵کیلومتری رشت در استان گیلان شهری به نام ماسوله واقع است. محل قرار گیری ماسوله در ۳۲کیلومتری جنوب غربی شهرستان فومن میباشد و از غرب به خلخال از شمال به ماسال و از جنوب به طارم محدود است این شهر دارای ۲۷درجه و ۸ دقیقه طول جغرافیایی و دارای ۲۹درجه و۱ دقیقه طول جغرافیای می باشد.

ماسوله قدیم که به کهنه ماسوله نیز معروف است در فاصله ۵کیلومتری غرب جاده ماسوله به خلخال واقع میباشد که سکونتگاه اولیه و قدیمی اهالی این شهر بوده است که بیشتر بناهای آن با سنگ دیوار خودنمایی می کنند.نخستین کاوش های باستانی صورت گرفته در این محوطه از شهرستان فومن توسط هیئت پژوهشکده باستان شناسی سازمان میراث فرهنگی استان گیلان که به شهریور ماه ۱۳۷۴ برمی گردد. مشخص کرد که از سده پنجم تا هشتم هجری کهنه ماسوله از مراکز مهم در زمینه فلزکاری به شمار می رفت.

برای دیدن این شهر تاریخی زیبا در هرفصلی که سفر کنید با جاذبه های خاصی از آن مواجه میشوید که چشمان شما را خیره خواهد کرد. اقامت در فصل پاییز با باران های زیبا در این شهر پلکانی زیبا برای شما هزینه ای  بین ۵۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون و پانصد هزار تومان خواهد داشت. در ادامه جدولی از هزینه  های اقامتگاه ها و خانه های اجاره ای در این شهر برای اگاهی از قیمت حدودی شما گرد اوری شده است.

ماسوله

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها