|
کدخبر: 309218

اختصاصی گسترش‌نیوز؛

اقامت یک شب در بوشهر چقدر هزینه دارد؟+جدول

اجاره ویلا، سوئیت و آپارتمان مبله در استان بوشهر با توجه به منطقه، متراژ و امکانات از شبی حداقل ۵۰۰,۰۰۰ تومان تا ۱۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان متغیر است.

نبض بازار اقامت یک شب در بوشهر چقدر هزینه دارد؟+جدول

در فصل‌های سرد سال مثل پاییز و زمستان، هوای بوشهر مناسب و آب خلیج گرم و خوب است. بنابراین خیلی از مردم در این فصل‌ها و البته دو ماه اول بهار، به بوشهر می‌روند.سرزمینی که ثروت بی‌پایان مهربانی، صبر و خونگرمی از آب چشمه‌ها و رودهایش می‌جوشد. اصلا یکی از جاهای دیدنی بوشهر چهره خسته ولی خندان کشاورزها و صیادانش است که عمق نگاهشان از هر چاه نفتی عمیق‌تر است. بوشهر نه‌فقط «بوخت اردشیر» که بوخت همه ماست. یعنی شهری است که همه ما در آن رهایی پیدا می‌کنیم.

همسایگی با خلیج فارس، جزیره‌های کوچک و بزرگی را به بوشهر بخشیده‌ است که از جمله خارک، خارکو، شیف، نخیلو، ام‌الگرم، تهمادو یا جبرین، فارسی، بیدو، خان، عباسک و پیرزنگی، مرغی، چراغی، متاف، جزیره نگین، صدرا، صدف، مولیات، میرمهنا، خرو، شیخ کرامه و سه‌دندون هستند.

بوشهر بعد از تهران و خوزستان، سومین غول اقتصادی کشور است که وجود نیروگاه‌های گازی و اتمی، بندر عسلویه، شرکت پتروشیمی بوشهر و هفت ناحیه و شهرک صنعتی این استان همگی این واقعیت را تایید می‌کنند.بوشهر شبیه هیچ‌ جای دنیا نیست. دیدنی های بوشهر هم از این قاعده مستثنی نیست. جایی که مردمانش برای اولین‌بار صنعت چاپ را به ایران آوردند، مجله و نشریه می‌خواندند و ورق تاریخ را برمی‌گرداندند.

در ادامه جدولی برای راحتی شما تهیه شده تا بدانید هزینه اقامت در سوییت یا اقامتگاه و آپارتمان چقدر می‌شود.

بوشهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها