|
کدخبر: 274712

اختصاصی گزارش نیوز؛

قرمزی در بورس ادامه دار شد

بورس در معاملات ۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۱ با ریزش سنگین ۶۷۶۰ واحدی به کار خود خاتمه داد. شاخص کل در پایان معاملات امروز روی کانال ۱ میلیون و ۳۶۷ هزار و ۶۰ واحدی قرار گرفت.

نبض بازار قرمزی در بورس ادامه دار شد

گره خوردن پیچ در پیچ بورس به بازارهای جهانی و برجام را می توان عامل مهمی برای رکود معاملات در این بازار دانست. به ویژه تکلیف روشن نشده برجام و ادامه فرسایشی مذاکرات، وضعیت بورس را وخیم تر کرده است.

بورس معاملات سومین روز هفته را با ریزش آغاز کرد و این حجم از ریزش در میانه بازار به بیش از ۴ هزار واحد هم رسید. نمادهای بورسی وساپار، شپنا، کگل، حکشتی و شپنا با تاثیر منفی ریزش شاخص کل را شدیدتر کردند. طبق نظر کارشناسان بورس در حال حاضر شاخص کل در محدوده حساسی قرار گرفته است و عملاً به محدوده حمایتی معتبر خود نفوذ کرده است و ادامه این روند اصلاحی می تواند به معنای شکست این محدوده حمایتی تلقی شود.

شاخص هم وزن بورس امروز در نخستین ساعت معاملات با رشد نسبی روبه‌رو شد ولی در ادامه  روند نزولی شدت یافت تا با کاهش ۲۳۰۲ واحدی به ۳۹۷  هزار و ۹۰۹ واحد رضایت دهد.

شاخص-کل

در پایان معاملات بازار امروز شاخص کل در نهایت با ریزش بیش از ۶ هزار واحدی به کار خود پایان داد. ارزش بازار در پایان معاملات امروز ۵۱,۴۱۳,۰۸۶.۵۷۵ میلیارد ریال، ارزش معاملات  ۲۴,۸۵۸.۳۶۳ میلیارد ریال و حجم معاملات ۴.۳۵۷ میلیارد سهم است.

نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل بورس در معاملات امروز آریا، خدیزل، کزغال، صبا، دی، فرابورس و غصینو هستند.

نمادهای-بورسی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها