|
کدخبر: 273705

وضعیت معاملات خرد در بورس تهران

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر ۲ هزار و ۷۲۶ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۳ هزار و ۲۴۴ میلیاردی هفته پیشین، افت ۱۶ درصدی داشته است.

اقتصاد وضعیت معاملات خرد در بورس تهران

میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر کمتر از هفته پیشین بود و روند تغییرات ارزش معاملات سهام پرنوسان بود به طوری که به صورت یک روز در میان صعودی و نزولی شد.

در اولین روز کاری هفته ارزش معاملات خرد سهام ۴۲ هزار و ۹۴۴ میلیارد تومان بالغ شد. روز یکشنبه ۲ هزار و ۲۷۶ میلیارد شد و روز دوشنبه به ۲ هزار و ۸۵۸ میلیارد تومان افزایش یافت.

روز سه‌شنبه ارزش معاملات خرد ۲ هزار و ۴۳۳ میلیارد تومان بود و روز چهارشنبه با رشد ۲۸ درصدی به ۳۲ هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان افزایش یافت که بالاترین رقم در هفته اخیر است.

در ابتدای هفته خساپا صدرنشین جدول معاملات بودند و بیشترین ارزش و حجم معاملات را داشت. در روزهای شنبه و یکشنبه  بیشترین ارزش معاملات و بیشترین حجم معاملات بورس تهران به خساپا اختصاص داشت.

روز دوشنبه اخابر بیشترین ارزش معاملات را داشت و های‌وب در روز سه‌شنبه به صدر جدول رفت. روز چهارشنبه نیز شپدیس بیشترین ارزش و دی بیشترین حجم معاملات را داشتند. 

در هفته اخیر، به طور میانگین روزانه ارزش معاملات اوراق درآمد ثابت در بازار سهام ۳۷ هزار و ۳۳۴ میلیارد تومان بود که نسبت به هفته گذشته رشد ۶ درصدی داشته است. در هفته اخیر به طور میانگین ۷۷ درصد از ارزش معاملات کل بازار سهام به اوراق بدهی اختصاص داشت.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها