|
کدخبر: 159985

سلنا گومز از دنیای خوانندگی خداحافظی کرد؟!

سلنا گومز این هفته ادعا کرده است که ممکن است از موسیقی و خوانندگی فاصله بگیرد و بیشتر بر روی بازیگری و تهیه‌کنندگی تمرکز کند.

موسیقی سلنا گومز از دنیای خوانندگی خداحافظی کرد؟!

سلنا گومز می‌گوید ممکن است از خوانندگی و موسیقی فاصله بگیرد چرا که مردم آن‌گونه که باید او را جدی نمی‌گیرند. گومز تاکنون میان موسیقی و سینما توازن ایجاد کرده اما اخیراً در مصاحبه با مجله‌ی "ووگ" گفته است که دیگر از ستاره‌ی موسیقی پاپ بودن احساس رضایت نمی‌کند زیرا مردم به سختی توان جداسازی هنر او از شخصیت عمومی‌اش را دارند.

گومز به مجله می‌گوید: "ساخت موسیقی دشوار است وقتی مردم شما را لزوماً جدی نمی‌گیرند. گاهی پیش آمده که فکر کنم: "چه فایده‌ای دارد؟ چرا به این کار ادامه می‌دهم؟""

گومز اضافه می‌کند که از واکنش "بعضی مردم" به ترکی که در سال ۲۰۱۹ منتشر کرد (Lose You to Love Me) ناامید شده است. او این ترک را بهترین ترانه‌ای می‌داند که تاکنون عرضه کرده.

او توضیح می‌دهد: "فکر می‌کنم افراد بسیاری وجود دارند که از موسیقی من لذت می‌برند، و من از این بابت قدردان‌شان هستم، به همین علت ادامه می‌دهم، اما فکر می‌کنم آلبوم بعدی‌ام متفاوت خواهد بود. می‌خواهم برای آخرین بار شاید پیش از بازنشستگی فرصت دیگری به آن بدهم."

گومز می‌گوید می‌داند که باید حرف‌هایی که به زبان می‌آورد را به دقت انتخاب کند، اما اضافه می‌کند که می‌خواهد در آینده وقت بیشتری صرف بازیگری و تهیه‌کنندگی کند. گومز با پیش از تبدیل شدن به ستاره‌ی موسیقی پاپ در سریال‌های تلویزیونی نقش‌آفرینی کرده است. او در پاندمی سریال "سلنا + سر‌آشپز" (Selena + Chef) را برای HBO Max ساخته و اخیراً در حال فیلمبرداری سریال "تنها قتل‌های ساختمان" (Only Murders in the Building) دیده شده است.

گومز در بخش دیگری از مصاحبه فاش می‌کند که سه سال از شبکه‌های اجتماعی دوری کرده است: "یک روز صبح بیدار شدم و مثل همه نگاهی به اینستاگرام انداختم، و [فکر کردم] دیگر کافی است. خسته شده بودم از خواندن چیزهای وحشتناک. خسته شده بودم از دیدن زندگی آدم‌های دیگر. پس از آن تصمیم، فوراً آزادی‌ام را به‌دست آوردم. زندگی [واقعی] چیزی بود که در مقابل خود می‌دیدم، حضور ذهن داشتم، و بسیار خوشحال بودم."

گومز می‌گوید تصاویر و متن‌ها را به کمک منشی‌اش در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کند: "همه از من می‌پرسند مخفیانه آنلاین می‌شوی؛ دروغ می‌گویی؟ جواب می‌دهم دلیلی ندارد دروغ بگویم."

 

منبع: سینما

ارسال نظر