|
کدخبر: 316285

فهاب بتن به عنوان واحد نمونه معدنی در سال ۱۴۰۲ برگزیده شد

فهاب بتن به عنوان واحد نمونه معدنی در سال ۱۴۰۲ برگزیده شد.

هفدهمین جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران جوان و پانزدهمین دوره تجلیل از چهره‌های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران، دوشنبه ۲۷ آذر ماه ۱۴۰۲ با حضور مقامات ارشد کشور و نمایندگانی از بخش خصوصی، در سالن همایش های صدا و سیما برگزار گردید.

در این همایش که هر سال توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران برگزار می شود، فهاب بتن به عنوان واحد نمونه معدنی در سال ۱۴۰۲ انتخاب شد. مهندس حسین فروتن مهر، مدیرعامل شرکت فهاب بتن که از ایشان به عنوان پدر صنعت بتن ایران نیز نام می برند، بیش از ۵ دهه از عمر خود را صرف توسعه دانش بتن و همچنین افزایش مقاومت این محصول در کشور کردند.

مهم ترین قدم فهاب که شعار فهاب نیز به آن اشاره دارد، افزایش مقاومت بتن آماده طی سال ها کار تحقیقاتی و تجربه با هدف پایداری و طول عمر بیشتر سازه ها که علاوه بر حفظ سرمایه های ملی، قدم بسیار بزرگی در حفط محیط زیست به شمار می آید.

Picture 1391262834

همچنین فهاب بتن در راستای پایش از محیط زیست و حفظ و صیانت بیشتر از این محیط و کاهش ضایعات و ضررهای ناشی از فعالیت یک کارخانه بتن آماده، اقدامات زیادی در طی سال های گذشته انجام داده است. این شرکت برای اولین بار اقدام به استفاده از دوده و ضایعات کربن در بتن و همچنین حذف پسماند کربن با استفاده مجدد آن در بتن کرده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها