|
کدخبر: 304110

رضایت وزارت صمت از میزان پیشرفت پروژه آهن اسفنجی بافق

کارشناسان وزارت صمت در بازدیدی از پروژه آهن اسفنجی بافق ضمن اعلام آمادگی برای تمدید جواز تاسیس کارخانه، رضایت خود را از میزان پیشرفت پروژه اعلام کردند.

معدن رضایت وزارت صمت از میزان پیشرفت پروژه آهن اسفنجی بافق

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، چهارشنبه گذشته (۲۵ مردادماه) کارشناسان وزارت صمت و اداره استان یزد با هدف بررسی میزان پیشرفت ساخت پروژه کارخانه آهن اسفنجی بافق و امکان تمدید جواز تاسیس ، بازدیدی از این پروژه و کمپ کارگری آن داشتند و از نزدیک با مراحل اجرای طرح آشنا شدند.

محمد رنجبر، مدیر پروژه کارخانه آهن اسفنجی بافق در توضیح عملیات اجرای طرح گفت: هم اکنون میزان پیشرفت تجهیز کارگاه حدود ۱۸ درصد و میزان خاکبرداری سایت حدود ۳۱ درصد است که در تلاشیم تا آذرماه این فعالیت ها به اتمام برسد.

وی افزود: همزمان با ارائه مدارک مهندسی بخش ریفورمر توسط پیمانکار که جزء بخش های اصلی کارخانه است عملیات خاکبرداری و فونداسیون این بخش نیز در شهریور ماه آغاز می شود.

در پایان بازدید، کارشناسان وزارت صمت و اداره صمت استان یزد ضمن خداقوت به ارکان پروژه آهن اسفنجی بافق، با اعلام آمادگی برای همکاری در رابطه با تمدید جواز تاسیس طرح ، رضایت خود را از میزان پیشرفت پروژه اعلام کردند.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها