|
کدخبر: 265959

تمرکز آذربایجان شرقی بر حوزه معدن

تمرکز امسال سازمان صمت آذربایجان شرقی بر حوزه معدن استرئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی در جلسه مشترک کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: با توجه به این‌که در سال‌های اخیر معادن آذربایجان شرقی مورد بی‌توجهی قرارگرفته بود اکنون به‌صورت جدی به حوزه معدن واردشده‌ایم.

معدن تمرکز آذربایجان شرقی بر حوزه معدن

صابر پرنیان افزود: در حوزه معدن چهار محدوده وجود دارد که کارهای لازم برای بهره‌برداری انجام‌شده است، این ظرفیت فوق‌العاده و نعمت خدادادی باید اقتصاد منطقه را متحول کند.

وی با اشاره به بررسی وضعیت ۱۶ معدن در شهرستان‌های اهر و هریس عنوان کرد: با توجه به این‌که در سال‌های گذشته معادن آذربایجان شرقی مورد بی‌توجهی قرارگرفته، اکنون به‌صورت جدی به حوزه معدن وارد شده‌ایم.

پرنیان تأکید کرد: علاقه‌مندی به سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان شرقی موضوع قابل‌توجهی است، زیرا این موضوع ظرفیت خوبی برای استان محسوب می‌شود.

رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی ادامه داد: بیشتر مراجعه فعالان اقتصادی برای سرمایه‌گذاری، توسعه واحدهای صنعتی و افزایش تولید محصولات است که در این زمینه‌ها باید بستر لازم مهیا شود.

وی بابیان این‌که باید بیشتر به فکر تأمین زیرساخت‌ها و رفع موانع تولید باشیم، تأکید کرد: قانون‌گذار در حوزه برق، وزارت نیرو را مکلف به تأمین انرژی واحدهای صنعتی کرده است که در این زمینه برای رفع مشکلات سرمایه‌گذاران تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم.

گفتنی است در این جلسه که با حضور مدیرکل بازرسی استانداری، رئیس سازمان صمت، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان برگزار شد؛ پرونده ۱۱ واحد تولیدی شهرستان اهر مطرح و نسبت به رفع مشکلات تصمیم‌گیری شد.

 

منبع: شاتا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها