|
کدخبر: 204100

اتفاقی مهم برای نماد فملی در بورس!

فملی امروز با رشد حدود چهار درصدی قیمت ۱۳،۰۱۰ریال را ثبت کرد. همچنین حجم معاملات امروز این سهم به حدود ۸۰میلیون برگه سهم رسید.

در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت ملی صنایع مس ایران با رشد حدود چهار درصدی قیمت ۱۳،۰۱۰ریال را ثبت کرد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت ملی صنایع مس ایران در آخرین معاملات خود، عدد ۱۲،۸۵۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته بیش از دو درصد افزایش یافته است. همچنین با جابه‌جایی حدود ۸۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۳،۰۱۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز فملی حقوقی‌ها حدود پنج میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۱۰هزار واحد و حقوقی‌ها به بیش از ۴۳۵هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۱۳هزار واحد و حقوقی‌ها ۷۴۳هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز فملی از رقم ۱۰۰میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۸۸درصد از سهام شرکت ملی صنایع مس ایران را حقیقی‌ها و ۱۲درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، بیش از ۶۶میلیون برگه سهم (۸۳درصد) را اشخاص حقیقی و بیش از ۱۳میلیون برگه سهم (۱۷درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

فملی با ثبت معاملات صعودی، برای سومین روز متوالی سبزپوش ماند و با ورود پول پنج میلیارد تومانی حقیقی‌ها همراه شد.

فملی+جدول

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر