|
کدخبر: 201013

فملی دوباره در مدار نزولی قرار گرفت

فملی امروز با افت یک و نیم درصدی قیمت ۱۳,۰۶۰ریال را ثبت کرد. همچنین حجم معاملات امروز این سهم به بیش از ۵۰میلیون برگه سهم عبور کرد.

در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت ملی صنایع مس ایران با افت یک و نیم درصدی قیمت ۱۳,۰۶۰ریال را ثبت کرد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت ملی صنایع مس ایران در آخرین معاملات خود، عدد ۱۳,۱۱۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود یک درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از ۵۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۳,۰۶۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز فملی حقیقی‌ها بیش از ۲۳میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از هشت هزار واحد و حقوقی‌ها به بیش از یک میلیون و ۵۶۰هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۵هزار واحد و حقوقی‌ها ۶۵۴هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز فملی از  رقم ۶۵میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۴۵درصد از سهام شرکت ملی صنایع مس ایران را حقیقی‌ها و ۵۵درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، بیش از ۴۰میلیون برگه سهم (۷۹درصد) را اشخاص حقیقی و ۱۰میلیون برگه سهم (۲۱درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

 

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها